انتخاباتی  کردن فضا زود هنگام است /روحانی  رقیب جدی ندارد

دبیر کل حزب اراده ملت در باره برنامه حزب متبوع خود در انتخابات سال آتی گفت: حزب اراده  ملت در چارچوب مجموعه شورای عالی اصلاح طلبان حرکت می کند و این شورا جلسات خود را به طور مرتب برگزار می کند و انتخابات شورای شهر و روستا را در دستور کار خود دارد.

احمد حکیمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون انتخابات شورای شهرگفت:انتخابات شورای شهر و روستا از جنس خاص خود برخوردار است و به طور طبیعی هم همه جریانات هم تلاش می کنندتا در این راستا برنامه ای نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه داشته باشند.

دبیر کل حزب اراده ملت با بیان اینکه شورای شهر محلی است و هر شهر و استان مشکلات مخصوص خود را دارد،بیان کرد:مجموعه هایی که در انتخابات بایکدیگر رقابت می کنند باید راه حل های عملی و اجرایی برای حل مشکلات در حیطه مسئولیت و وظایف داشته باشند.

او با اشاره به حضور هنرمندان و ورزشکاران در شورای شهر و میزان کارآمدی این قشر افزود: در طیف های مختلف باید برنامه ارائه و معلوم شود تا چه حد نسبت به مباحث جامعه کار کارشناسی صورت گرفته است؛ و افراد معرفی شده عقبه و سازمان رایی دارند.

حکیمی پور افزود:ضروری است که به سمت انتخابات برنامه محور و تشکر محور پیش رویم تا نهادهایی که افراد را برای انتخابات حمایت و معرفی می کنند پاسخگو باشند.

او در باره برنامه حزب اراده ملت در انتخابات سال آتی گفت: حزب اراده ملت در چارچوب مجموعه شورای عالی اصلاح طلبان حرکت می کند و این شورا جلسات خود را به طور مرتب برگزار می کند و انتخابات شورای شهر و روستا را در دستور کار خود دارد.


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پرداختن به مسائل انتخاباتی زودهنگام است بیان کرد: بهتر است از حالا کشور را به سمت فضای انتخاباتی سوق ندهیم و زمان مناسب برای ایجاد فضای انتخاباتی از بهمن ماه سال جاری است.


حکیمی پور تاکید کرد:هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مهم است اما به لحاظ اینکه در انتخابات ریاست جمهوری رقیب جدی برای روحانی وجود ندارد در نتیجه بیشتر رقابت ها متوجه انتخابات شوراها است و در هر صورت انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

203/201

کد خبر: 685026

وب گردی

وب گردی