"پنج ثانیه برف"  بعد از ایام عزاداری به روی صحنه می رود

نمایش "پنج ثانیه برف" با بازی رویا تیموریان، فرشته صدر عرفایی و... روزهای آخر تمرین را سپری می کند و از بیست و پنجم مهر در تالار حافظ به صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، "پنج ثانیه برف" عنوان تازه ترین نمایش مرتضی میرمنتظمی است که بعد از ایام عزاداری ماه محرم و از تاریخ 25 مهر در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

این روزها بازیگران و عوامل این اثر نمایشی مشغول تمرینات نهایی هستند و خود را برای اجرای نخست این نمایش آماده می‌کنند.

نکته قابل توجه در خصوص این اثر نمایشی حضور رویا تیموریان، بازیگر صاحب نام عرصه سینما و تئاتر بر صحنه نمایش است که او بعد از مدت ها با نمایش «پنج ثانیه برف» به تالار حافظ باز می‌گردد.
فرشته صدر عرفایی و آزاده صمدی دو بازیگر دیگر این نمایش هستند که هر دو جز چهره های شناخته شده و مطرح در حوزه سینما و تئاتر محسوب می‌شوند و در کنار این بازیگران سپیده صباغ و سارا لاهوت در نمایش«پنج ثانیه برف» به ایفای نقش می‌پردازند.
از سوی دیگر عباس جمالی نویسندگی این نمایش را بر عهده دارد و به عنوان تنها بازیگر مرد در این نمایش هنرنمایی می‌کند.

این اثر، تازه ترین نمایش مرتضی میرمنتظمی و گروه تئاتر مشق، بعد از اجرای آثاری هم چون «مالی‌سویینی»، «P2»، «ابرها»، «فرکانس»، «زن،مرد» و «فیل قرمز»، محسوب می شود که این بار «پنج ثانیه برف» قرار است در تالار حافظ روی صحنه برود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که این نمایش فقط پانزده شب در تالار حافظ اجرا شود.
«پنج ثانیه برف» از 25 مهرماه هر روز ساعت 20:30 در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.
رویا تیموریان، فرشته صدرعرفایی، آزاده صمدی، سپیده صباغ، سارا لاهوت و عباس جمالی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست عوامل اصلی این نمایش عبارتند از: نویسنده : عباس جمالی، کارگردان و طراح صحنه و لباس: مرتضی میرمنتظمی، مجری طرح: محمد قدس، طراح نور: عبدالصادق مصدق، طراحی صدا و موسیقی: محمدرضا جدیدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر ابراهیم زاده، مدیر اجرایی: رضا درویش، منشی صحنه: زهرا آقا بلاغی، مدیران صحنه: حمیدرضا گودرزی، سالار یعقوبی، گروه تبلیغات مجازی: هه ژار رمضانی، ساناز تیموری، امیر قالیچی (تئاتربازها) و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.

502502

کد خبر: 685088

وب گردی

وب گردی