هلند-فرانسه؛ فقط پیروزی!

دو تیم هلند و فرانسه امشب(19 مهرماه) از ساعت 22:15 در ورزشگاه آمستردام آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، در سومین گام از بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 هلند و فرانسه در ورزشگاه آمستردام آره نا به مصاف هم می روند.

دیدار قبلی فرانسه در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با برتری 4-1 برابر بلغارستان به پایان رسید و جالب این که تیم ملی هلند نیز با همین نتیجه از سد بلاروس گذشت. بلاروسی که در روز نخست این مسابقات خروس ها را بانتیجه 0-0 متوقف کرده بود و البته لاله های نارنجی نیز با نتیجه 1-1 برابر سوئد به تساوی دست یافته بودند.

دیدیه دشام در پی مصدومیت باکاری سانیا برابر بلغارستان، قادر نخواهد بود تا از مدافع راست باشگاه منچسترسیتی در بازی دوشنبه شب بهره ببرد و از همین رو انتظار می رود که جبرئیل سیدیبه برای فرانسه از ابتدا بازی کند؛ در سوی مقابل اما دنی بلیند با مصدومیت وسلی اسنایدر مواجه شده است و یاسپر سیلسن را هم در اختیار ندارد.

هلند پس از جام جهانی 2014 برزیل کمتر روزخوشی را در رده ملی دیده است با این حال، آن ها می توانند با کسب نتیجه ای قابل قبول برابر فرانسه، به اعتماد به نفسی مضاعف دست پیدا کنند. نایب قهرمان اروپا نیز به لطف مردان G (گریزمان و گامیرو) در پی این خواهد بود که صدر جدول را ازان خود کند.

دو تقابل اخیر دو تیم در قالب دیدار های دوستانه بوده است؛ نخستین آن به سال 2014 و پیروزی 2-0 فرانسه به لطف گل های کریم بنزما و بلیز ماتویدی باز می گردد. در سال 2016 هم فرانسه با نتیجه 3-2 هلند را از پیش رو برداشت؛ در آن بازی لوک دی یانگ و ابراهیم آفلای برای هلند و آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو و بلیز ماتویدی برای فرانسه گلزنی کردند.

** نگرانی هلند:

لاله‌های نارنجی در آخرین تمرین خود یسپر سیلسن، سنگربان شماره یک تیم را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادند. غیر از او، وسلی اسنایدر تازه بهبود یافته هم دوباره در جریان بازی با بلاروس آسیب دید و به گفته دنی بلیند قطعا در این بازی حاضر نخواهد بود. فرانسه تقریبا تمام بازیکنان اصلی خود را سرحال و قبراق در اختیار دارد.

** رویارویی‌های قبلی:

در 24 رویارویی قبلی 2 تیم، فرانسه 11 و هلند 10 پیروز شده‌اند و تنها 3 بازی با تساوی خاتمه یافته است. با توجه به اشتهای دنی بلیند و دیدیه دشان، به نظر می‌رسد حداقل این بار بر تعداد تساوی‌ها افزوده نشود!

** خط و نشان:

این بازی به حدی برای 2 سرمربی مهم است که از لحظه شروع کنفرانس پس از بازی قبلی تیمشان درباره رقیب امشب حرف زدند.

دیدیه دشان ابراز امیدواری کرد گل‌های به ثمر رسیده در بازی با بلغارستان را در این رقابت دوباره ببیند و از طرفی دنی بلیند گفت تیمش در شرایط میزبانی تنها پیروزی می‌خواهد و باید با تمرکز کامل به قصد پیمودن بخشی از راه صعود، حتما در این رقابت پیروز شود. به هرحال بعید به نظر می‌رسد در این بازی تیمی به تساوی راضی باشد.

** نکات کلیدی:

هلند در 5 بازی ملی اخیر 10 گل خورده و فرانسه در همین بازه زمانی 10 گل زده است.

فرانسه در هر 2 رویارویی اخیر خارج از خانه مغلوب هلند شده است.

هلند در هر یک از 5 بازی گذشته حداقل یک گل دریافت کرده است.

** داور: دامیر اسکومینا

** هم امتیازی دو تیم در گروه بر حساسیت این دیدار می افزاید:

** پیش بینی Whoscored: هلند 2-2 فرانسه

** ترکیب احتمالی دو تیم:

هلند: کرول، ویلمس، فن‌دیک، بروما، کراس‌دورپ، فینالدوم، بلیند، آفلای، هونتلار، نارسینگه، فن‌خینکل

فرانسه:یوریس، دینیه، کوشیلنی، وارن، ژاله، کانته، پوگبا، مارسیال، پایه، گریزمان، ژیرو

** سایر بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در اروپا:

گروه اول: بلاروس- لوکزامبورگ، سوئد- بلغارستان

گروه دوم: آندورا- سوئیس، جزایرفارو- پرتغال، لتونی- مجارستان

گروه هشتم: بوسنی و هرزگوین- قبرس، استونی- یونان، جبل‌الطارق- بلژیک

604/602

کد خبر: 685106

وب گردی

وب گردی