قوچان‌نژاد: من مثل همه بازیکنان آماده هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد با حضور هواداران می توانیم کره جنوبی را از پیش رو برداریم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا قوچان نژاد در نشست خبری قبل از دیدار با کره جنوبی اظهار داشت:اینطور که کی روش گفت، بازی سختی درپیش داریم. درست است که در سال های اخیر مقابل کره جنوبی نتیجه خوبی گرفتیم اما همه این ها گذشته و برای ما دیگر مهم نیست. مهم برای ما بازی فردا است که امیدوارم 3 امتیاز را به دست آوریم و مطمئنم این شور حسینی فردا به ما کمک می کند و امیدوارم همه به استادیوم بیایند و کمک کنند. بازی حساس و مهمی داریم. به حضور مردم نیاز داریم.

وی افزود: تیم ملی تمرینات خوبی داشته است. احترام کامل به کره می گذاریم اما اگر فقط کار خودمان را انجام دهیم، می توانیم به راحتی پیروز شویم و 3 امتیاز را بگیریم.

قوچان نژاد درباره توهین بازیکن کره ای به تهران و مردم ایران گفت: خیلی ناراحت شدم.این حرف ها هیچ ربطی به فوتبال نداشت و اصلا جایش نبود او این حرف ها را بر زبان آورد اما نمی دانم چرا درباره ایران و ایرانی اینطور گفت. هرچه بود، مرا ناراحت کرد.

وی درباره اینکه با توجه به گلهای قبلی اش به کره جنوبی حساسیت روی او زیاد است، بیان داشت: من مثل همه بازیکنان آماده هستم. فردا می خواهم بجنگم تا بتوانیم نتیجه شیرینی بگیریم. برایم مهم نیست که کره ای ها چه برنامه ای برای من دارند. مهم جنگیدن خودمان است تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و با برد بازی را تمام کنیم.

604/602

کد خبر: 685245

وب گردی

وب گردی