پیام تسلیت دکتر میرزاده به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را به هموطنان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در متن این پیام آمده است:

«امام حسین(ع): رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب خـالق خریدنـد

گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست این رستخیز عام که نامش محرم است

در بارگاه قدس که جای ملال نیست سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است

جن و ملک بر آدمیان نوحه می کنند گویا عزای اشرف اولاد آدم است

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت سید و سالارشهیدان و یاران با وفایشان را به هموطنان گرامی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت می گویم.

نهضت امام حسین (ع) قیامی برابر ظلم و ستم، فساد، تباهی بشر و افول اخلاق درآن زمان بود، قیامی که موجب احیای دین و ارزشهای والای اخلاقی و انسانی شد؛ قیامی که در دفاع از آزادی و کرامت انسانی تبلور یافت و مانع خرد شدن حیثیت و هویت انسانی زیر چکمه های استبداد و تباهی فاسقان زمانه شد.

امروز نیز ضرورت دارد دانشگاهیان ما در جهت تعمیق آموزه های والای نهضت حسینی در جامعه و ترویج ارزشهای اسلامی و اخلاقی حرکتی در خور شأن و جایگاه این نهضت داشته باشند که بی تردید این اقدام می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی باشد.

امید دارم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دانشجویان پرچمدار واقعی عزاداری اباعبدالله الحسین و پیرو راستین آن حضرت باشند، انتظار می رود جامعه دانشگاهی در برگزاری مراسم عزاداری اشرف اولاد آدم، از اشعار غنی و با محتوا بهره گیرند و در حفظ شان و جایگاه مولای خود مروج واقعی اخلاق اسلامی باشند.

حمید میرزاده

رییس دانشگاه آزاد اسلامی»

101

کد خبر: 685261

وب گردی

وب گردی