شایعه: سامسونگ تولید نوت ۷ را متوقف می‌کند

هفته‌ای که گذشت فاجعه‌بارترین روزها را برای گلکسی نوت ۷ رقم زد. در این هفته دست‌کم چهار دستگاه آن هم از میان دستگاه‌های جدید منفجر شده بود.

به گزارش ایسکانیوز، خبرگزاری Yonhap در کره‌ی جنوبی خبر داد، سامسونگ می‌خواهد موقتا تولید دستگاه‌های جدید گلکسی نوت ۷ را متوقف کند. نام منبع این خبر نقل نشده اما ظاهرا فردی است که در شرکتی وابسته به سامسونگ کار می‌کند.

همین امروز دو تا از اپراتورهای بزرگ آمریکا اعلام کردند که روند تعویض دستگاه‌های قبلی گلکسی نوت ۷ با دستگاه‌های جدید را متوقف کرده‌اند. این گوشی‌ها فروخته هم نخواهند شد. به جز این‌ها مقامات دولتی کره‌ی جنوبی هشدار خود را مبنی بر ممنوعیت استفاده یا شارژ گلکسی نوت ۷ در هواپیماها تکرار کرده‌اند.

درصورتی که این خبر صحت داشته باشد، آیا این توقف موقت تولید در نهایت منجر به پایان گلکسی نوت ۷ و سپردن آن به دست فراموشی خواهد بود؟ این همان دستگاهی است که در هنگام رونمایی توجه زیادی را به خود جلب کرده بود و پیش از آن که عرضه شود هم همه‌جا سخن از پرچم‌دار بی‌بدیل سامسونگ بود. اما حالا بعد از مشکلاتی که به وجود آمد و به‌خصوص یک فراخوان جمع‌آوری ناکام که پیش‌بینی می‌شود کم‌کم کار را به فراخوان دوم هم بکشاند، به نظر می‌رسد که کار گلکسی نوت ۷ تمام شده و حتی با فرض برطرف شدن همه‌ی مشکلات در فرخوان سوم، دیگر کسی حاضر نیست این ریسک را بپذیرد که به‌خاطر یک گوشی جانش را به خطر بیندازد.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 685306

وب گردی

وب گردی