استقرار 50 آتش نشان و 10 گروه امدادی اورژانس در ورزشگاه آزادی تهران

50 آتش نشان و 10 گروه امدادی اورژانس به منظور حفظ و تامین سلامت علاقمندان به تماشای مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی که عصر امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، در این مجموعه ورزشی و مسیرهای منتهی به آن مستقر شده اند.

مسابقه فوتبال میان تیم های ملی ایران و کره جنوبی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عصر امروز(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه با اشاره به تمهیدات این سازمان برای برگزاری این مسابقه گفت: برای دیدار فوتبال میان تیم های ایران و کره جنوبی، 50 آتش نشان در ورزشگاه آزادی و مسیرهای منتهی به آن مستقر می شوند.
سید جلال ملکی افزود: 50 مامور آتش نشان همراه با 28 خودروی سبک و سنگین آتش نشانی از صبح امروز تامین ایمنی این مسابقه را برعهده گرفته اند.
وی از تماشاگران این مسابقه فوتبال درخواست کرد که با ماموران آتش نشانی همکاری کنند و درصورت بروز هرگونه حادثه، ضمن فاصله گرفتن از محل، مراتب را به سامانه 125 گزارش دهند.

** استقرار 10 گروه امدادی اورژانس تهران
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز درمورد تمهیدات این مرکز برای مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی گفت: 10 گروه امداد و درمان اورژانس در ورزشگاه آزادی تهران و محدوده این مجموعه ورزشی مستقر شده اند.
حسن عباسی افزود: این 10 تیم امدادی در قالب 30 شامل پزشک، پرستار و تکنیسین های فوریت های پزشکی و با استفاده از هشت دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در درون ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن حضور خواهند داشت.
به گفته عباسی، این گروه های امدادی از ساعت 11 صبح امروز با استقرار در محل های تعیین شده از جمله سکوهای تماشاگران، پارکینگ ها و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه آزادی برنامه کاری خود را آغاز کرده اند.
وی از تماشاگران این مسابقه درخواست کرد که درصورت نیاز به ارائه خدمات امدادی و درمانی مراتب را به سامانه 115 و یا به ماموران اورژانس مستقر در محل اطلاع دهند.
مسابقه فوتبال تیم های ایران و کره جنوبی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ، ساعت 18 و 15 دقیقه امروز و به قضاوت داوران ژاپنی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
هم اکنون تیم ملی ایران با انجام سه بازی و هفت امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی در صدر گروه A قرار دارد.

402/602

کد خبر: 685423

وب گردی

وب گردی