حمایت سوارس از «جرارد پیکه»

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد همبازی اش در بارسلونا بر این باور است که هوادارن اسپانیا با او منصفانه رفتار نکرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، «جرارد پیکه» بازیکن تیم فوتبال بارسلونا و مدافع تیم ملی اسپانیا بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل آلبانی در روز یکشنبه اعلام کرد که به خاطر انتقاداتی که در تیم ملی اسپانیا به وی می شود، قصد دارد بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ از بازی های ملی کناره گیری کند.

«دنیس سوارس» هم تیمی «پیکه» در تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به «کادنا سر» گفت: از «پیکه» حمایت می کنم زیرا به نظرم مردم با او منصفانه رفتار نکردند. او همیشه دعوت تیم ملی را پذیرفته است و بهترین عملکردش را نیز به نمایش گذاشته است. هنوز دو سال دیگر زمان دارد و امیدوارم بتواند در جام جهانی به بهترین شکل ممکن خداحافظی کند.

«ژاوی هرناندس» همبازی سابق «پیکه» در بارسلونا نیز می گوید: من و «کارلوس پویول» هم مشابه همین سختی ها را سالها پیش تحمل کردیم. این بی احترامی است. این قضیه برای «پیکه» جدی است و حق دارد که اظهار خستگی کند. به نظرم کاسه صبرش لبریز شده است. او بسیار ناراحت است، چون احساس نمی کند که ارزشی برایش قائل شوند یا دوستش داشته باشند و آنها می گویند که او تعهدی به تیم ملی ندارد.

این بازیکن ۲۹ ساله در بازی روز یکشنبه در مرحله انتخابی جام جهانی به شدت زیر ذربین بود زیرا وی قسمتی از آستین پیراهنش را که به رنگ پرچم اسپانیا است، بریده بود تا نشان دهد که یک طرفدار افراطی «کاتالان» است.

اگرچه روز دوشنبه فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه ای مدعی شد که لباس آستین بلند «پیکه» از ابتدا هم رنگهای زرد و قرمز (نماد پرچم اسپانیا) را در خود نداشته است.

«پیکه» به دلیل اظهاراتش علیه رئال مادرید و نظراتش درباره استقلال «کاتالان» دائماً از سوی هواداران اسپانیا هو شده است. اما «خولن لوپتگی» گفت: در تعهد «پیکه» به تیم ملی شکی نیست.

402/601

کد خبر: 685494

وب گردی

وب گردی