عزت‌اللهی: مربیان خیلی خوب کره را آنالیز کرده بودند/ جو ورزشگاه ما را تحت تاثیر قرار داد

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: قبول ندارم کره بد بود، بلکه این ما بودیم که خوب بودیم و دلیل آن هم آنالیز خوب مربیان از کره‌جنوبی بود.

به گزارش ایسکانیوز، سعید عزت‌اللهی بعد از برد یک بر صفر تیم ملی مقابل کره گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صدر جدول قرار بگیریم. کره را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور باید مقابل آنها بازی کنیم.

وی افزود: چند موقعیت گلزنی داشتیم و فقط از یکی از آنها استفاده کردیم اما این برد در این روز عزیز خیلی ارزش داشت. واقعا جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم و همه ما تحت تاثیر جوی که هواداران قبل بازی در ورزشگاه به وجود آوردند قرار گرفتیم و جا دارد از آنها تشکر کنیم.

عزت‌اللهی در واکنش به این سوال که آیا تیم ایران در این بازی خوب کار کرد یا اینکه کره حریف ضعیفی بود، گفت: مسلماً خیلی خوب بودیم. طوری حریف را آنالیز کرده بودیم که در زمین حرفی برای گفتن نداشتند و ما یک فرصت گل هم به کره ندادیم و این خیلی مهم است. اینجا ارزش کار مربیان و آنالیز آنها مشخص می‌شود، ما امروز هر آنچه که مربیان خواسته بودند در زمین اجرا کردیم و بازیکنان با تمام وجودشان به میدان رفته و کار بزرگی را در یک روز عزیز انجام دادند. این را هم بگویم که امام حسین (ع) کمک کرد که ما بازی را ببریم.

وی در مورد قرار گرفتنش در ترکیب اصلی در این بازی مهم تصریح کرد: تیم ملی متعلق به کشور است و متعلق به فرد نیست، همه آنهایی که چه در لیگ ایران و چه در اروپا و کشورهای عربی بازی می‌کنند به یک اندازه برای حضور در ترکیب اصلی شانس دارند. به عنوان سرباز همیشه در اختیار تیم ملی بوده و خواهم بود و حتی اگر در ترکیب اصلی نباشم باز هم موفقیت تیم ملی از هر چیز برایم مهم‌تر است.

602/401

کد خبر: 685533

وب گردی

وب گردی