جهانبخش: کی‌روش به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد/ هنوز کار تمام نشده است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی چه داخل و چه بیرون از زمین به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا جهانبخش در مورد برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی در چهارمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: به این سه امتیاز نیاز داشتیم. خوشحالم در ورزشگاه خودمان با کمک امام حسین و ائمه اطهار (ع) به این برد دست پیدا کردیم.

وی افزود: تلاش من این است که هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم. بازی با کره مهم بود و باید می‌بردیم. شرایط خوبی داریم و همین روند باعث شده که همه بازیکنان مثمرثمر بازی کنند.

بازیکن تیم ملی در خصوص مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نبود. دوقلوی پایم به خاطر فشار بازی گرفته بود. خودم می‌خواستم تعویض شوم تا بازیکن دیگری به طور صددرصد در خدمت تیم ملی باشد. خدا را شکر مهدی طارمی عملکرد خوبی داشت.

جهانبخش درباره اینکه تیم ایران در چهار دیدار گذشته گلی نخورده است، تصریح کرد: به طور حتم این شرایط برای تیم ملی خوب است که باختی نداشته و گلی هم دریافت نکرده است. هنوز کار تمام نشده و دیدار با سوریه سخت است. امیدوارم با همین تمرکز و انرژی بتوانیم کار را تمام کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در رابطه با نقش کارلوس کی‌روش گفت: قطعا حضور کی‌روش تاثیرگذار است. او چه داخل و چه بیرون از زمین به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد. همیشه عنوان می‌کردند که تیم ملی فقط نتیجه می‌گیرد، اما امروز هم خوب بازی کرده و هم موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

602/401

کد خبر: 685544

وب گردی

وب گردی