عبدالملک الحوثی:هدف عربستان اشغال تمام خاک یمن است

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن نه تنها قصد توقف تجاوز را ندارد بلکه می‌خواهد تمام اراضی یمن را اشغال کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در راهپیمایی گسترده ای که به مناسبت روز عاشورا برگزار شد عنوان داشت: دشمن امروز تلاش می کند تا حوادث را وارونه جلوه دهد و هیچ قصد و نیتی برای توقف تجاوز علیه یمن ندارد بلکه قصد دارد تمام کشور ما را اشغال کند و نمی‌توان به سازمان ملل دل خوش کرد.

وی در ادامه افزود: تنها گزینه موجود در برابر تمام آزادگان و افراد شریف این است که با دشمنان رویارویی کنند و برای پاسخگویی به تجاوز به صورت جدی وارد عمل شوند. اقدامات محدود به نفع دشمن است و باعث می‌شود تا تجاوز علیه یمن ادامه یابد.

عبدالملک الحوثی عنوان داشت: نمی‌توان در برابر کسی که فجیع‌ترین جنایات را علیه یمن انجام داده، سر تسلیم فرود آورد و خضوع کرد. ملت یمن با طغیان عربستان تحت نظارت دولت آمریکا مواجه است.

وی در ادامه افزود: نظام عربستان زیرنظر آمریکا برای گسترش ظلم و تاریکی در امت ما تلاش می‌کند. آمریکا دست به کشتار و ارتکاب فجیع‌ترین جنایت‌ها می‌زند و بعد خود را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی یک نجات‌دهنده است.

الحوثی عنوان داشت: آمریکا به کسانی که در مقابل آن خضوع می‌کنند و روش‌های آن را می‌پذیرند به عنوان حیوانات و عده‌ای احمق نگاه می‌کند. جنایتی که در صنعا صورت پذیرفت باید اقدامات فوری را به دنبال داشته باشد در غیر این صورت تجاوز و ارتکاب چنین جنایات‌هایی ادامه می‌یابد.آنچه که امروز نظام عربستان در چارچوب سیاستهای امریکا از ما می خواهد همان چیزی است که یزید در آن زمان می خواست یعنی خواری و بردگی اما ما هرگز دست از ارزشهای خود بر نمی داریم.

عبدالملک الحوثی در پایان از حزب‌الله و دبیرکل آن سیدحسن نصرالله به دلیل مواضع برادرانه و انسانی‌اش قدردانی کرد.

206

کد خبر: 685699

وب گردی

وب گردی