سازمان های عربی جنایت سعودی ها در صنعا را محکوم کردند

99 شبکه، ائتلاف و سازمان حقوقی از 14 کشور عربی جنایت سعودی ها در حمله به مراسم ترحیم در صنعا را محکوم کرده و خواستار توقف حمله به یمن ، پایان محاصره آن و انتقال فوری مجروحان به خارج برای درمان شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم سازمان های حقوقی با انتشار بیانیه ای جنایت هولناک عربستان و حمله به غیرنظامیانی را که عصر شنبه گذشته برای شرکت در مراسم تحریم در سالن بزرگی در صنعا گرد آمده بودند، به شدت محکوم کردند.
در این بیانیه که نسخه ای از آن به دست خبرگزاری یمن (سبأ)رسیده آمده است: "این جنایت که صدها تن از شهروندان غیرنظامی را به خاک و خون کشید، به معنای واقعی کلمه، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت و یک حلقه از سلسله جنایات هولناکی است که آل سعود از 26 مارس 2015 علیه ملت یمن مرتکب شده است."

در این بیانیه تأکید شده است که هیچ چیز و هیچ جا اعم از تالارهای عروسی، شهرها، بازارها، منازل شهروندان، محله های مسکونی، بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدارس، مزارع، پلها، گورستانها و بخش های مختلف زیرساختی و غیره از تجاوزات عربستان در امان نمانده است. در این میان هزاران تن از شهروندان بی دفاع یمنی نیز قربانی شده اند.

206

کد خبر: 685740

وب گردی

وب گردی