وزیر بهداشت:  اعتبارات وزارت بهداشت برای اجرای تمامی برنامه محدود است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امکانات و اعتبارات این وزارتخانه جوابگوی اجرای تمامی پروژه ها و برنامه های این حوزه نیست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از مرکز بهداشتی درمانی دندی در پاسخ به اعتراض شماری از مردم این شهر به وضعیت بهداشتی درمانی موجود در دندی، توقعات مردم این منطقه در خصوص مسایل بهداشتی را بجا دانست و افزود: مشکلات موجود منحصر به این شهر نیست بلکه کل کشور را در بر می گیرد.

او با تاکید بر اینکه باید برای رفع تمامی موانع در این حوزه اعتبار، نیروی انسانی و تجهیزات لازم داشته باشیم، یادآورشد: حل تمامی مشکلات در مدت محدودی امکان پذیر نیست و با اقداماتی که در دست اجرا داریم به حتم بسیاری از محدودیت های موجود در این حوزه طی سال های آتی رفع خواهد شد.
قاضی زاده هاشمی گفت: با وجود اجرای طرح ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، پزشکان مستقر در این مناطق پس از مدتی به نقاط برخوردار عزیمت می کنند.
او تاکید کرد : برای رفع این مشکل باید باتربیت نیروهای بومی، ماندگاری پزشکان و متخصصان را در مناطق محروم افزایش داد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه به منظور بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شهرستانهای ابهر، ماهنشان و زنجان و شرکت در مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان به این استان سفر کرده است.
106

کد خبر: 685824

وب گردی

وب گردی