دستگیری ۱۱ تروریست با بیش از ۱۰۰ کیلو مواد منفجره در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۱ تروریست تکفیری دستگیر و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد منفجره کشف شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی درباره جزئیات این عملیات بزرگ گفت: در پی گزارش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر عملیات تروریستی توسط گروه‌های تکفیری، بلافاصله طرح‌های کنترل اطلاعاتی و انتظامی توسط پلیس در سراسر استان فارس به مرحله اجرا درآمد.

او گفت: متعاقب آن و برابر اعلام اداره کل اطلاعات استان، مشخص شد گروهی از تروریست‌ها در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس در حال تهیه مقدمات عملیات تروریستی هستند.

گودرزی ادامه داد: بلافاصله با به دست آمدن این سرنخ‌ها، تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس تشکیل شد و با همکاری عوامل اطلاعاتی موفق شدند در چند عملیات ضربتی، ۱۱ نفر را دستگیر و از ادامه فعالیت گروهک‌های تروریستی در این استان جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این عملیات اطلاعاتی پیچیده که به صورت پیش‌دستانه به وقوع پیوست، دهها دستگاه خودرو و موتورسیکلت بازبینی و توقیف شدند و بالغ بر ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره و متعلقات مربوط به انفجار و همچنین یک قبضه سلاح جنگی از تروریست‌های دستگیر شده و از محل اختفای آنان، کشف و ضبط شد. 703

کد خبر: 685835

وب گردی

وب گردی