عضو فراکسیون امید: رفتار جریان احمدی‌نژاد قابل‌ پیش‌بینی و کنترل نیست

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار جریان احمدی‌نژاد به هیچ وجه قابل‌پیش‌بینی و قابل‌کنترل نیست چراکه آنها مواضع روشنی ندارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، علی بختیار با اشاره به منع رهبری از حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت‌ماه سال آینده اعلام کرد: رهبر انقلاب به‌‌ همان شکل که از تمامی روسای جمهور حمایت کردند، از احمدی‌نژاد نیز در طول هشت سالی که رییس جمهور بود، پشتیبانی کردند اما احمدی‌نژاد تنها رییس جمهوری بود که با ۱۱ روز خانه‌نشینی، به‌طور آشکار به فرمایش رهبری بی‌توجهی کرد.

او گفت: احمدی‌نژاد با شرایطی که برای حوزه‌های سیاست‌خارجی، اقتصاد و بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرد، کشور را به قهقرا برد و خسارت‌هایی به بار آورد لذا قطعاً‌ دوستداران نظام و انقلاب نخواهند گذاشت احمدی‌نژاد به‌عنوان رییس جمهور به دولت برگردد که رهبر انقلاب نیز در این زمینه تذکرهایی را مطرح کردند و اطلاع‌رسانی لازم نیز صورت گرفت.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تاکید همیشگی رهبر انقلاب درخصوص رسیدگی به پرونده کهریزک، اعلام کرد: امکان دارد احمدی‌نژاد به دنبال این باشد که با بازگشت به قدرت مانع از رسیدگی به تخلف‌های دولت نهم و دهم شود اما واقعیت این است که این شیوه‌ها بی‌فایده است؛ چراکه مقام معظم رهبری به دنبال این است که همه موارد و مسائل شفاف شود.

بختیار در تحلیل واکنش احمدی‌نژاد به منع رهبری، گفت: جریان احمدی‌نژاد کاملاً در رفتار سیاسی خود کاملاً متزلزل است و این مسئله را در هشت سال ریاست‌جمهوری در دولت‌ها نهم و دهم و پس از آن، نشان داده است. به دلیل همین تزلزل جدی، به هیچ وجه قابل‌پیش‌بینی و قابل‌کنترل نیست و مواضع روشنی ندارد و وجود چنین فردی برای اداره حوزه اجرایی کشور به مصلحت نیست.

204201

کد خبر: 685846

وب گردی

وب گردی