محمدی گلپایگانی :داعش را مولود آل سعود و شیطان  است

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در کشتار مردم بی دفاع یمن، داعش را مولود آل سعود و شیطان دانست و افزود: این مولود که امنیت منطقه و جهان را برهم زده تمامی تلاش خود برای عبور از مرزهای ایران و دست زدن به اقدام های تروریستی و خرابکارانه بکار گرفته اما هیچ گاه به آرزوی خود نمی رسد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، رئیس دفتر مقام معظم رهبری عصر پنجشنبه طی سخنانی در یادواره شهدای روستای حسن رباط شهرستان میمه اصفهان افزود: مزدوران آل سعود در اقدام اخیر خود، در حمله ای وحشیانه 500 نفر از مردم مظلوم و بی گناه کشور یمن را به خاک و خون کشیدند.

محمدی گلپایگانی، آل سعود را تهدیدی جدی برای حرمین دانست و گفت : این خاندان نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه تهدیدکننده حرمین هستند.


رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب ، داعش را مولود آل سعود و شیطان دانست و افزود: این مولود که امنیت منطقه و جهان را برهم زده تمامی تلاش خود برای عبور از مرزهای ایران و دست زدن به اقدام های تروریستی و خرابکارانه بکار گرفته اما هیچ گاه به آرزوی خود نمی رسد.

وی ادامه داد: نیاز ها و تجهیزات داعش از محل دلارهای آل سعود، حکومت قطر و اموال ملت های عرب تأمین می شود و بهترین اسلحه ها را خریداری می کند اما سر همه این ها در آخور شیطان بزرگ است .
وی یادآوری کرد : 50 سال پیش امام(ره) لقب شیطان بزرگ را به آمریکا دادند و فرمودند که هرچه می کشیم زیر سر آمریکاست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تاثیر سوگواری برای امام حسین(ع) اضافه کرد: باید سعی کنیم با برگزاری آیین های عزاداری برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل بعد تلاش کنیم.

نخستین یادواره شهدای حسن رباط عصر پنجشنبه با حضور مردم ولایت مدار روستای حسن رباط و جمعی از مسئولان در این روستا برگزارشد .
روستای حسن رباط در 20 کیلومتری شهرستان میمه واقع شده است، این روستا در دوران هشت سال دفاع مقدس، هفت شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

203/201

کد خبر: 685916

وب گردی

وب گردی