تبلت اندرویدی نوکیا D1C در بنچمارک دیده شد

احتمال زیادی وجود دارد که امسال نوکیا گجت جدیدی را معرفی کند.

هنوز دو ماه تا پایان سال ۲۰۱۶ باقی مانده پس هنوز فرصت کافی برای به حقیقت پیوستن این شایعات داریم. به ویژه در چند هفته‌ی اخیر یک گجت خاص به نام نوکیا D1C خبرساز شده است. نام این گجت چندین بار در گزارش‌های بنچمارک Geekbench ظاهر شده ولی فهرست اطلاعت چیز زیادی در مورد سخت‌افزار آن فاش نمی‌کند. خبر خوب این که این بار Nokia D1C در حال عبور از آزمایش‌های بنچمارک GFXBench است که جزئیات بیشتری را در مورد این گجت نشان می‌دهد.

پیش از هر چیز مشخص شد که علی‌رغم تصور ما، نوکیا D1C یک گوشی اندرویدی نیست بلکه یک تبلت است. با این اوصاف به نظر می‌رسد نوکیا D1C یک تبلت اندرویدی کاملا واقعی است و مراحل آزمایش آن به طور جدی پیگیری می‌شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش GFXBench تبلت نوکیا D1C به اندروید نوقا مجهز شده و در نتیجه می‌تواند به خوبی از سایر تبلت‌های دیگر موجود در بازار متمایز کند. سایر اطلاعات نشان می‌دهد که این تبلت از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز (شاید اسنپدراگون ۴۳۰) و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵ بهره می‌برد. علاوه بر این گفته می‌شود که این تبلت ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. البته گزارش بنچمارک تنها وجود ۹ گیگابایت فضای خالی را تایید می‌کند. به احتمال زیاد نوکیا D1C دوربینی ۱۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربینی ۷ مگاپیسکلی در جلوی خود خواهد داشت. هر دوی این دوربین‌ها هم قادر به ضبط ویدیوهای Full HD یا همان ۱۰۸۰p خواهند بود.

با این حال مهم‌ترین چیزی که ما را متقاعد می‌کند نوکیا D1C یک تبلت است، اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن است. گجت جدید نوکیا یک صفحه‌نمایش بزرگ ۱۳٫۸ اینچی دارد که از رزولوشن Full HD یعنی ۱۹۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این تمام چیزی است که تا به حال در مورد نوکیا D1C می‌دانیم. امیدورایم هر چه زودتر نوکیا این گجت جدید خود را رسما معرفی کند.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 686013

وب گردی

وب گردی