بازسازی و احداث 24 بازار میوه و تره بار در پایتخت تا پایان سال

مدیرعامل میوه و تره بار از بازسازی و احداث 24 بازار میوه و تره بار در پایتخت تا پایان سال خبر داد و گفت: عمده این بازارها در منطقه 12 به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،عبدالحسین رحیمی ، با اشاره به احداث 14 بازار میوه و تره بار تا پایان امسال گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران این تعداد بازار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید این در حالیست که 10 بازار میوه و تره بار نیز بازسازی خواهد شد.

او با بیان اینکه این بازارها بر اساس برنامه 5 ساله دوم شهر تهران احداث می شود، افزود: براساس برنامه ها در سال 95 باید بازارهای جدید میوه و تره بار در مناطق 22گانه ایجاد کنیم که تاکنون ساخت بخشی از این بازارها به پایان رسیده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه عمده این بازارها در منطقه 12 پایتخت به بهره برداری می رسد، گفت: مناقصات بقیه بازارها نیز انجام شده است و حداکثر در یک بازه زمانی 4 ماه همه بازارها ساخته خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه 10 بازار که با سازه کانکس هستند نیز بازسازی خواهد شد، تصریح کرد: این دسته از بازارها نیز خراب شده و از نو ساخته می شود طوری که تمامی بازارهای جدید الاحداث به روش فروشگاهی ساخته شده و دیگر بازار غرفه ای نخواهیم داشت.

703

کد خبر: 686161

وب گردی

وب گردی