نمایش دو فیلم از نرگس آبیار در آمریکا

دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» از ساخته‌های نرگس آبیار در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» در آمریکا حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم «شیار 143»، دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا ...» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» حضور دارند.

این جشنواره از تاریخ 22 مهر در ایالت فلوریدای آمریکا آغاز شده و تا امروز 24 مهرماه نیز ادامه دارد و فیلم «اشیاء از آنچه در آینه...» در روزهای گذشته نمایش داده شد و فیلم «شیار 143» امروز 24 مهر ماه در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» روی پرده می‌رود.

نحوه حضور آثار سینمایی در این جشنواره به صورت مرحله‌ای بوده است، به این ترتیب که فیلم‌ها در مرحله نخست دیده و پس از کسب امتیاز لازم توسط هیات داوری به مرحله دیگر می‌روند که در نهایت دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه...» در لیست نهایی آثار منتخب قرار گرفتند.
غیر از دو فیلم «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه...» آثار دیگری از سینمای ایران در این جشنواره حضور دارند، فیلم‌های انیمیشن «تک» به کارگردانی امینه فروغی، «کودکان دشت» از ساخته‌های سعادت رحیم زاده که هر دو از تولیدات مرکز صبا هستند و همچنین فیلم «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی در جشنواره فیلم «زنان کلرادو» در ایالت فلوریدای آمریکا حضور دارند.
علیرضا شاهرخی پخش بین الملل دو فیلم بلند «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» را به عهده دارد.
503502

کد خبر: 686183

وب گردی

وب گردی