ویژگی‌های گلکسی نوت 7 به گلکسی S7 اضافه می‌شوند

با وجود اینکه سامسونگ s7 فاجعه بزرگی برای سامسونگ به وجود آورد اما به دلیل این که این گوشی ویژگی‌های جالبی که در اختیار کاربران قرار می‌داد باعث شد که سامسونگ برخی از ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند را به گلکسی S7 اضافه کند.

به گزارش ایسکا نیوز،ماجراهای گلکسی نوت ۷ پایان ندارند. فاجعه‌ای که سامسونگ فکرش را نمی‌کرد و باعث شد که نوت ۷ به شکستی بزرگ برای این شرکت تبدیل شود؛ اما نوت ۷ از جمله محصولاتی بود که ویژگی‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌داد و با جمع‌آوری این گوشی دیگر کسی نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند. همین موضوع باعث شده که سامسونگ برخی از ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند را به گلکسی S7 اضافه کند. براساس اطلاعات منتشر شده قابلیت پیشرفته‌ی «صفحه نمایش همیشه روشن» (Always on Display) به Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge اضافه خواهد شد. با این بروزرسان پخش کننده‌ی موسیقی این گوشی در حالت صفحه نمایش همیشه روشن هم نشان داده خواهد شد و می‌شود آن را کنترل کرد.

سامسونگ ویژگی‌ صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی S7 را به‌روزرسانی کرد.

این بروزرسان کوچک تغییراتی را هم در حالت نمایش ساعت گوشی به وجود می‌آورد و امکان شخصی‌سازی بیشتری در این قسمت به وجود می‌آید. همچنین مشخص شده که با این بروزرسان قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در هر ساعت کمتر از ۱ درصد از باتری گوشی را مصرف می‌کند و به همین دلیل نباید نگران مصرف شدن باتری باشید.

101/107

منبع : دی جی کالا

کد خبر: 686185

وب گردی

وب گردی