برگزاری تورهای فنی رایگان ویژه اصحاب حوزه و دانشگاه

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اجرای تورهای فنی رایگان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته خبر داد و گفت: قرار است تا با حضور دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه تورهای فنی رایگان، برای بازدید از مهم ترین پروژه های عمرانی پایتخت برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرزاد هوشیار پارسیان با تاکید بر رویکرد شهرداری تهران نسبت به توسعه گردشگری در پایتخت افزود: با توجه به گستردگی پروژه های عمرانی در تهران و ضرورت آشنایی دانشجویان و اساتید از روند اجرای کار، در نظر داریم تا تورهای فنی رایگان را در روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته برگزار کنیم.
او با بیان اینکه برگزاری تورهای فنی از فردا کلید می خورد، گفت: دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه که به حضور در تورهای فنی علاقه مندند، می توانند با تماس با شماره 96001111 یا سامانه 137 و انتخاب گزینه 2 به طور مستقیم با اپراتورهای ستاد گردشگری متصل شوند و ثبت نام کنند.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران بازدید از ایستگاه های در دست ساخت مترو و پروژه انتهای بزرگراه شهیدحکیم را از مهم ترین برنامه های تورهای فنی معرفی و گفت: پیش بینی می کنیم تا هر هفته میزبان حدود 80 نفر از دانشجویان نخبه و اساتید حوزه و دانشگاه باشیم.

703

کد خبر: 686261

وب گردی

وب گردی