مشارکت معنوی واحد تهران شرق  از اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق حمایت معنوی خود از دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی را که در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد گردید ،طی نامه ای به دبیرخانه اجلاس اعلام نمود.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق حمایت معنوی خود از دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی را که از 27 لغایت 30 مهرماه سال جاری در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد گردید طی نامه ای به دبیرخانه اجلاس اعلام نمود.

دکتر گلرو رییس دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در این راستا ضمن تشریح فعالیتهای این مجموعه طی یک سال گذشته در خصوص دلایل برگزاری دومین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در مالزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه کشور مالزی در توسعه مناسبات حوزه علوم و فناوری کشورهای اسلامی و اهمیت رویداد بین‌المللیMuslim World Biz در زمینه جذب مخاطبان از حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری جهان اسلام، دومین دوره این رویداد طی تعاملات ایجاد شده با OIC-IBC از تاریخ 27 تا 30 مهرماه در محل مرکز تجارت جهانی پوترا (واقع در شهر کوالالامپور) برگزار می‌شود.

گفتنی­ است دکتر رضا کیاکجوری معاون پژوهش و فناوری به نمایندگی از رئیس محترم واحد و آقایان مهدی عبداله زاده و محمدرضا جدیدیان بعنوان اعضای کمیته اجرایی در اجلاس مالزی حضور خواهند داشت.

101/107

کد خبر: 686331

وب گردی

وب گردی