اسماعیلی:  توانمندی‌های دفاعی متنوع باعث بازدارندگی است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

وی گفت: امروز شاهدیم که کشورهای ابرقدرت به خود اجازه می‌دهند تا به راحتی به کشوری تجاوز هوایی کنند یا زیرساخت‌ها و اماکن نظامی کشورها را مورد تهاجم قرار دهند، اما ایران از امنیت کافی برخوردار است و برای هرگونه تقرب به آسمان کشور می‌دانند که باید برابر مقررات هماهنگ کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: جنگ‌های امروز دنیا نشان می‌دهد که تهدیدها از طریق حملات هوایی و موشکی است و این موضوع اهمیت وجود و حضور یک شبکه قوی، منسجم و یکپارچه پدافندی را بیش از پیش آشکار می‌کند و این اهمیت، مسئولیت قرارگاه پدافند هوایی را در حفاظت از کشور چند برابر می‌کند.


اسماعیلی در پایان تاکید کرد: امروز به یاری خداوند پدافند هوایی از توانایی رصد و پایش مناسب آسمان کشور برخوردار است و در صورت نیاز می‌تواند با اهداف متنوع در هر ارتفاعی درگیر شود و اجازه نفوذ به آسمان کشور را به هواگردهای متخاصم ندهد.

208/201

کد خبر: 686498

وب گردی

وب گردی