حمله نماینده جبهه پایداری به رئیس جمهورو رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  از تریبون مجلس/ آقای روحانی نامزد نشوید!

یک نماینده عضو جبهه پایداری از حسن روحانی خواست که برای انتخابات دور بعد ریاست جمهوری نامزد نشود.

به گزارش ایسکانیوز، جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: اعتقاد به عاشورای سال 61 هجری بود که عامل اصلی شکست تکرار آن در فتنه شد.

وی افزود: در طول 30 سال گذشته بعضی از سران فتنه تلاش کردند تا سابقه داران انقلاب اسلامی و بعضی افراد مطرح را از پشت سر ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دور و دور خود جمع کنند.

نماینده مردم مشهد در ادامه یا حمله لفظی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و با برخی اتهام زنی ها به آیت الله هاشمی رفسنجانی مواضع وی در انتخابات اخیر را مورد انتقاد شدید خود قرار داد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: برای حفظ فامیل‌های ثروت و قدرت وصلت‌هایی انجام می‌شد و بعضا نفوذی می‌فرستادند و بعضی وصلت‌های تشکیلاتی توسط جریان فتنه همیشه در دستور کارشان بود تا فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت را به این وسیله با هم پیوند دهند.

وی همچنین با ارتباط دادن مسائل امروز کشور به مسائل سال های گذشته افزود: وضع حقوق‌های نجومی، تسهیلات چند هزار میلیاردی به خواص طرفدار خودشان، طرح ریزی برای گسترش فساد اقتصادی، خلق ثروت‌های بادآورده، از دیگر روش‌های جریان فتنه است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر در فتنه 88 خواص به موقع عمل می‌کردند 8 ماه طول نمی‌کشید خون‌هایی ریخته نمی‌شد، آبروی نظام زیر سوال نمی‌رفت.

این نماینده عصو جبهه پایداری که مواضع تند وی باعث شده در زمره دلواپسان قرار گیرد، در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور نظرسنجی‌های عمومی نشان می‌دهد که به مصلحت شما و کشور نیست که در عرصه انتخابات در سال 96 وارد شوید. خود شما هم در این مسئله تردید جدی دارید. لطفا این تردید را به یقین تبدیل کنید و کشور را از بن بست نجات دهید و کشور ما در آن مسیری که ملت می‌خواهند قرار بگیرد. از شما به خیر و از ما به سلامت!

گفتنی است؛ اظهارات کریمی قدوسی در حالی است که جبهه پایداری به دلیل مواضع تند و افراطی خود در سال های اخیر از سوی اصولگرایان معتدل نیز با اقبال مواجه نشده و نامزد مورد حمایت این جریان سعید جلیلی با توانست تنها 4 میلیون و 168 هزار رای و 11 درصد آراء را کسب کند و پس از حسن روحانی و محمدباقر قالیباف در جایگاه سوم قرار گیرد. همچنین در انتخابات مجلس دهم بیشتر اعضای این جریان که در مجلس نهم اقلیتی تاثیرگذار را تشکیل داده بودند، با رای مردم نتوانستند وارد مجلس شوند که این مسئله در حوزه انتخابیه تهران به صورت 100 درصدی اتفاق افتاد و لیست امید (حامیان دولت و اصلاح طلبان) توانستند هر 30 کرسی مجلس را از آن خود کنند.

204/201

کد خبر: 686505

وب گردی

وب گردی