بیش از 40 مزدور سعودی در عملیات نیروهای یمنی به کشته شدند

نیروهای یمنی بیش از 40 مزدور سعودی در سه عملیات به هلاکت رسیدند و 9 دستگاه تانک و خودروی زرهی آنها منهدم شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شمار دیگری از یمنی‌ها در حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودی به یمن به خاک و خون کشیده شدند.

در حمله متقابل نیروهای یمنی نیز بیش از 40 مزدور سعودی در سه عملیات به هلاکت رسیدند و 9 دستگاه تانک و خودروی زرهی آنها منهدم شد.

شبکه تلویزیونی العالم با اعلام این مطلب افزود: چهار نفر از اعضای یک خانواده در حمله جنگنده های متجاوزان سعودی به شهرستان حرف سفیان در استان عمران یمن به شهادت رسیدند. شمار دیگری در حملات مشابه به مناطق مختلف در یمن شهید یا زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز با شلیک یک فروند موشک بالستیک زلزال سه به اردوگاه ثویله در ظهران عسیر در جنوب عربستان پاسخ دادند.

شاهر بسطی گزارشگر العالم با اشاره به تصاویر به خاک و خون کشیده شدن یک خانواده پنج نفره در حرف سفیان در عمران از این خانواده پنج نفره فقط مادرش باقی مانده است.

سه کودک و پدرشان در حمله جنگنده های متجاوزان سعودی به خانه این خانواده در شهرستان حرف سفیان شهید شدند.

گزارشگر گفت شمار دیگری در حملات هوایی جنگنده های متجاوزان به در تعدادی از مناطق شهرستان باقم در استان صعده و شهرستان الظاهر در این استان و نیز جاده ارتباطی بین شهرستان ظاهر و حیدان و روستای روز در منطقه مران در استان صعده شهید یا زخمی شدند و به خانه ها و مزارع مردم نیز خسارات زیادی وارد شد.

جنگنده های متجاوزان سعودی شبکه مخابراتی و برجهای مخابراتی را در جبل اسبیل در استان یمن ذمار بمباران کردند که باعث شد این منطقه از پوشش مخابراتی خارج شود.

یک نفر گفت:« این مشروعیت منصور هادی [ رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به عربستان] است که از آن دم می زند. آنها تأسیسات غیر نظامی را که در خدمت ملت یمن است بمباران می کنند. آیا این مشروعیت منصور هادی است؟ که شبکه های مخابراتی را منهدم می کند.»

از طرف دیگر ستاد تبلیغات جنگ یمن تصاویری از سه کمین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمنی در مسیر مزدوران سعودی که از نجران در حال آمدن به یمن بودند پخش کرد. در این کمینها بیش از 40 مزدور سعودی کشته شدند و سه دستگاه تانک از نوع آبرامز و شش دستگاه خودروی زرهی منهدم شد.

نیروهای یمنی در تعدادی از جبهه ها پیشروی و توپخانه های یمنی مواضع ارتش سعودی را در موضع نظامی قرنه در جیزان عربستان گلوله باران کردند.

مرکز نظامی جلاح و استحکامات نظامی ارتش سعودی و دو موضع نظامی محرو ق و مصبرات و مکانهاس استقرار توپخانه های ارتش سعودی در موضع ملحمه در جیزان هدف توپخانه های ن یروهای یمنی قرار گرفت.

201/206

کد خبر: 686536

وب گردی

وب گردی