هیات انتخاب دو بخش جشنواره فیلم وحدت اسلامی معرفی شد

اعضای هیات انتخاب بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره فیلم وحدت اسلامی معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور رسانه ای جشنواره فیلم وحدت اسلامی،طی احکام جداگانه ای از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره اعضای هیات انتخاب بخش انیمیشن و نماهنگ این جشنواره معرفی شدند.
امیرمحمد دهستانی ،محمدسرشار و بهرام عظیمی آثار بخش مسابقه انیمیشن و نماهنگ جشنواره را انتخاب می کنند.
امیر محمد دهستانی دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه و عضو هیات انتخاب جشنواره های متعدد بوده است.
محمد سرشار فعال فرهنگی و مدیر شبکه پویا است وی پیش از این، مدیر بخش کودک و نوجوان حوزه هنری بوده که دو سال پیش تأسیس شده او در حوزه هنری دست به ابتکارات جالب توجهی در زمینه کودک و نوجوان زده است.
بهرام عظیمی یکی از شناخته شده ترین فعالان عرصه انیمیشن در کشور است کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است.
عظیمی مدرس خانه کاریکاتور ایران از سال ۱۳۷۶ تا کنون و مدرس دانشگاه‌های هنر تهران ،عضو هیئت داوران بیش از ۱۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی انیمیشن، فیلم و کاریکاتوربوده است.
بر اساس این گزارش 104 انیمیشن کوتاه و نیمه بلند و 45 نماهنگ به دبیر خانه اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی رسیده است.
اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی توسط "مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی" و به دبیری هاشم میرزاخانی همزمان با هفته وحدت و سی امین اجلاس بین المللی وحدت اسلامی در آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
503502

کد خبر: 686573

وب گردی

وب گردی