ایران کاندیدای دریافت جایزه بین المللی مشاوره مدیریت کنستانتین

ایران برای اولین بار کاندیدای دریافت جایزه کنستانتین، بزرگترین جایزه در حوزه مشاوره مدیریت IT و ICT است.

به گزارش ایسکانیوز، طرح پیشنهادی ایران در موضوع مشاوره مدیریت ، در کنار پرو‍ژه های کشورهایی مانند انگلیس، اتریش، چین، رومانی ، فنلاند کاندیدای دریافت جایزه کنستانتین است. طرح پیشنهادی ایران از سوی انجمن مشاوره مدیران کشور به این کنفرانس راه یافته است.
پروژه استقرار حلقه‌های کنترل کیفیت (QCC) با رویکرد خلاقانه حل مسأله (TRIZ) در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (که پیش از این برنده تندیس زرین از نخستین جایزه مشاوره مدیریت در سال 1392 شده بود) به عنوان یکی از 9 پروژه برتر کاندیدای دریافت جایزه بین المللی کنستانتین سال 2016 در کانادا شده است.این طرح قبلا در مجتمع پتروشیمی بندرامام از سوی شرکت مهندسین مشاور کاین اجرا شده که موفق به صرفه جویی چیزی بالغ بر 34 میلیارد تومان هزینه در این مجتمع شده است.
ایران از میان پروژه های 54 کشور حاضر در این کنفرانس بین المللی نامزد دریافت جایزه شده است. مراسم اهدا جایزه کنستانتین 20 اکتبر در تورنتو کانادا برگزار خواهدشد. اهدا جایزه کنستانتین توسط شورای بین المللی مشاوران مدیریت که از سال 1987 آغاز به کار کرده انجام می شود. این شورا درحال حاضر بزرگترین نهاد مدیریتی دنیا است که 54 کشور توسعه یافته عضو آن هستند و به نوعی بازوی مشورتی سازمان ملل متحد نیز هست.

101

کد خبر: 686580

وب گردی

وب گردی