سرقت از کاروان استقلال در فرودگاه مشهد/ جلسه منصوریان با رحمتی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان از بازیکنان تیمش به خاطر برتری مقابل سیاه‌جامگان تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سیاه‌جامگان در مشهد از ساعت 12 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برای دیدار با سایپا به آماده‌سازی پرداخت.

*در تمرین امروز فرشید باقری، خسرو حیدری، کاوه رضایی، یعقوب کریمی و علی چینی غایب بودند. رضایی و حیدری در جریان دیدار روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی شدند. علی چینی مربی تیم استقلال نیز برای دریافت مطالبات خود به باشگاه نفت رفته بود.

*قبل از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان برای دقایقی با مهدی رحمتی به صحبت پرداخت. هنگامی که بازیکنان وارد زمین شدند به دروازه‌بان تیم استقلال تبریک می‌گفتند.

*بختیار رحمانی که در جریان دیدار روز گذشته به تعویض خود معترض شده بود و با ناراحتی به رختکن رفت امروز در تمرین ‌آبی‌پوشان حضور داشت و بدون اینکه صحبتی با سرمربی تیم استقلال انجام بدهد در کنار بازیکنان اصلی ریکاوری کرد.

*مطابق معمول روزهای گذشته در تمرین بازیکنان قبل از انجام کارهای تاکتیکی تنیس فوتبال انجام دادند.

*قبل از انجام کارهای تاکتیکی علیرضا منصوریان شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی تیم استقلال خطاب به بازیکنان تیمش گفت: در ابتدا از شما تشکر می‌کنم چون در بازی روز گذشته زحمت خود را کشیدید. برایمان خیلی مهم است که همدل باشیم چون در مسیری که قرار گرفته‌ایم باید تمام بازی‌هایمان را ببریم. یادم می‌آید در زمان فوتبال هم ما اگر دو مسابقه مهم مقابل سپاهان و سایپا را می‌بردیم تیم‌مان در جدول جایگاهش از این رو به آن رو می‌شد و حالا شما هم باید اهمیت بازی‌ها را بدانید.

وی افزود: باید این نکته را در نظر بگیرید که در فضای تاکتیکی ما به خصوص در شرایط مشابه بازی دیروز همه باید در مکعبی که ترسیم کرده‌ایم حضور داشته باشند. هافبک‌های ما باید در همه جای زمین باشند و بتوانیم به حریف فضا ندهیم.

سرمربی استقلال در این لحظه سراغی از کاوه رضایی پزشک این تیم گرفت و وقتی متوجه شد او به کلینیک رفته است این بار پرسید روزبه چشمی کجاست؟ این بازیکن هم در میان بازیکنان دستش را بلند کرد که منصوریان با خنده به او گفت چشمی کنار ما است. باید فضایی را ایجاد کنیم که روزبه در کنار ما حفظ شود. سپس منصوریان برنامه تمرینات این هفته را شرح داد و گفت: فردا به استراحت می‌پردازیم و روز سه‌شنبه دوباره در کمپ جمع می‌شویم و ان‌اشاءالله چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تمرین خواهیم کرد.

*بعد از صحبت‌های منصوریان بازیکنان زیر نظر وی و خرمگاه امور تاکتیکی را انجام دادند و بازیکنانی که در بازی دیروز به میدان نرفته بودند در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند.

*نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در تمرین امروز حاضر نبود ولی بهتاش فریبا از روی نیمکت نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان شد.

*تنها حدود 10 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک برنامه‌های این تیم را تماشا کردند.

*علی قربانی که به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار با سیاه‌جامگان را از دست داده بود امروز به تمرینات بازگشت و زیر نظر استیو جونز به تمرینات اختصاصی پرداختم.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل تیم مشهدی به میدان رفته بودند حدود 40 دقیقه ریکاوری کرده و سپس راهی استخر و سونا شدند.

*در اواخر تمرین امروز مدد جباری مسئول تدارکات استقلال با ناراحتی از اتفاقات روز گذشته در فرودگاه صحبت می‌کرد. وی مدعی شد هر بار که این تیم به شهرستان می‌رود و به تهران برمی‌گردد در فرودگاه توپ‌های آنها در بار گم می‌شود و دوباره در بازگشت این تیم از مشهد به تهران چند توپ این تیم به سرقت رفته است. وی با گلایه می‌گفت: متأسفانه هیچکس هم مسئول نیست و نمی‌توانیم بگوییم چه کسی این توپ‌ها را برمی‌دارد ولی هر بار که می‌رویم و برمی‌گردیم به هنگام تحویل بار با کمبود توپ‌ها مواجه می‌شویم.

603/602

کد خبر: 686633

وب گردی

وب گردی