اسفندیاری: لیگ وشوو مثل فوتبال نیست/ فدراسیون ها سقف قرارداد ورزشکاران  را افزایش دهند

سر مربی تیم وشوو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی باید تندیس دکتر دادگان را ساخت.

علی اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: در یکی دو هفته آینده در تهران اردو تیم را برگزار خواهیم کرد و تمام بازیکنان برای بالا بردن آمادگی جسمانی‌شان در این اردو حاضر خواهند شد.


وی افزود: لیگ وشوو همانند لیگ‌های فوتبال و والیبال نیست و ما هر یک ماه یک بار در یک روز دو بازی انجام می‌دهیم و پس از آن لیگ وشوو تعطیل می‌شود.
برای بهتر شدن ورزش‌های انفرادی بهتر است فدراسیون‌ها به فکر باشند و چاره‌ای بیاندیشند اگر مبلغ قرارداد ورزشکاران افزایش یابد بدون شک دارای لیگی پویا خواهیم بود.


اسفندریای ادامه داد: به نظر من مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با عملکردی بی‌نظیر باعث درآمدزایی برای ورزشکاران شده است. اغلب باشگاه‌ها تنها در برخی رشته‌های خاص تیم داری می‌کنند. اما دکتر دادگان همانند یک اسطوره عمل کرده و در تمام رشته‌های ورزشی برای دانشگاه آزاد اسلامی تیم جمع می‌کند. به نظر من باید مجسمه دکتر دادگان را ساخت و از او تقدیر کرد.


سر مربی تیم وشوو دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در تمامی رشته‌ها اگر فدراسیون بخواهد می‌تواند مبلغ قرارداد ورزشکاران را افزایش دهد و سقف قرارداد را بالا ببرد چون باشگاه‌ها مشکلی برای پرداخت پول به ورزشکاران ندارند.. بهتر است تمام هزینه‌ها را برای رشته‌های خاص مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال خرج نکنیم.

603/602

کد خبر: 686640

وب گردی

وب گردی