مهاجری: حق گسترش مقابل پدیده پیروزی بود

سرمربی پدیده گفت: گسترش مستحق پیروزی بود و عملکرد بازیکنان‌مان قابل دفاع نیست.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل گسترش در نشست خبری بعد از بازی گفت: این برد را به گسترش تبریکی می گویم. آنها مستحق برد بودند در روزی که ما اصلا خوب نبودیم و بازیکنان‌مان عملکرد قابل دفاعی نداشتند.

مهاجری افزود: باخت بدی بود الان هم 4 روز وقت داریم تا برای بازی با پیکان آماده شویم.

وی تاکید کرد: باید فیلم بازی را ببینیم. ما کاری که در تمرین و بازی تدارکاتی کردیم، نتوانستیم اینجا اجرا کنیم و ضعیف‌ترین بازی دو فصل اخیرمان بود. ما سال گذشته هم اینجا باختیم اما تیم ما بهتر بازی کرد. اما امروز آمده بودیم که ببازیم و اینطور بگویم راحت‌ترم. هیچ تلاشی برای جبران گل نکردیم و گسترش بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد و توانست بازی را ببرد.

مهاجری در مورد داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم هر چند که عملکرد‌مان به داوری ربطی نداشت.

سرمربی پدیده در مورد امکانات ورزشگاه گسترش گفت: هر تیمی آرزو دارد در این زمین تمرین و بازی کند و به گسترش تبریک می‌گویم که این امکانات را فراهم کرده است.

وی در مورد عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر گفت: به خدا برایم سؤال است. شاید هم به خاطر وقفه مسابقات باشد و باعث می‌شود که هوادار از تب و تاب بیفتد.

مهاجری در مورد تعطیلات لیگ برتر یادآور شد: من منتقد این قضیه هستم چون هر موقع تیمم روی روال افتاد لیگ تعطیل شد. چرا باید اینطور شود. شرمنده هواداران و بازیکنانم شوم و در نهایت هم 3 گل بخوریم.

603/602

کد خبر: 686667

وب گردی

وب گردی