امکان صادرات کالاهای اموال تملیکی به کشور آذربایجان

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با کشور آذربایجان تفاهم نامه اقتصادی داریم و بر اساس آن می توانیم نمایشگاه و فروشگاه دائمی برای فروش کالاهای اموال تملیکی از جمله خودرو و لوازم خانگی در شهر باکو فراهم کنیم.

به گزارش ایسکانیوز،اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: صادرات کالاهای بادوام قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قابل انجام است که با استفاده از ظرفیت های تجاری و اقتصادی استان امکان صادرات کالاهای اموال تملیکی از منطقه آزاد ارس برای صادرات به نخجوان نیز فراهم است.
جبارزاده با اشاره به اهمیت نقش سازمان اموال تملیکی در صیانت از حقوق مردم و اموال دولت افزود: این سازمان امانت دار دولت و حافظ حقوق مردم است و ضرورت دارد در حفظ و حراست از این اموال دقت هر چه بیشتری انجام پذیرد و در همین راستا استانداری آذربایجان شرقی آمادگی دارد تا کمک های لازم را معمول نماید.
وی خاطرنشان کرد: تفاهم بین دستگاه های قضایی و اجرایی این استان در سطح بسیار مطلوبی است و این آمادگی را برای کمک به تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی سازمان اموال تملیکی داریم.
امین دلیری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز ضمن قدردانی از حمایت مدیران دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی به وظایف قانونی این سازمان اشاره کردو افزود: فرآیند صادرات، فروش کالا از طریق مزایده سراسری و انهدام از ماموریت های مهم سازمان اموال تملیکی در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که با توجه به نقش حاکمیتی سازمان اموال تملیکی این وظیفه مهم در دولت بر عهده سازمان اموال تملیکی نهاده شده است.
وی با اشاره به دپوی انبوه کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی افزود: فرآیند رسیدگی برای صدور احکام قضایی جهت تعیین و تکلیف کالاهای در اختیار سازمان اهمیت زیادی دارد که انتظار می رود با مساعدت هر چه بیشتر مراجع قضایی فرایند اطاله دادرسی به حداقل زمان خود برسد و استانداری آذربایجان شرقی می تواند به ایفای هر چه بهتر انجام ماموریت های این سازمان کمک شایانی نماید.

602/403

کد خبر: 686693

وب گردی

وب گردی