عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت و گو با ایسکانیوز:استیضاح فانی هنوز پابرجاست/ 10 نفر امضای خود را پس نگرفته اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می گوید: استیضاح وزیر اموزش و پرورشی هنوز منتفی نشده و استیضاح کنندگان بر خواسته خود اصرار دارند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به این سئوالی مبنی برای اینکه گفته می شود نامه استیضاح پس گرفته شده است، صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: آنچه واقعیت دارد این است که هنوز استیضاح فانی پابرجاست و تعداد امضاهای این طرح بیش از 10 امضاست.

وی افزود: حال اینکه هیئت رئیسه به چه دلیل اعلام وصول آن را متوقف کرده است نمی دانیم و درباره انجام شدن یا نشدن آن هیئت رئیسه مجلس باید تصمیم بگیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در پاسخ به این سئوال که موضع فعلی استیضاح کنندگان در این باره چیست؟ تصریح کرد: طبیعی است که آن ها به هر کیفیت به دنبال این هستند که استیضاح انجام شود.

گفتنی است ؛ میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیش از این گفته بود که در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه کمیسیون دعوت شده و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده داده شد و عده ای از نمایندگان که درخواست استیضاح را امضا کرده بودند نامه استیضاح را پس گرفتند.

این در حالی است که سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر منتفی شدن استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح‌کنندگان هیچ سخنگویی ندارند و موضوع استیضاح کما فی السابق دنبال می‌شود.

204/201

کد خبر: 686707

وب گردی

وب گردی