واکنش معاون عملیات سپاه تهران به اخبار رسانه‌های خارجی درباره اعزام اجباری نیروی سپاه به سوریه

معاون عملیات سپاه تهران با بیان اینکه اساسا شوق شهادت، با "بسیج" عجین شده است گفت: بسیجیان تهرانی برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) سرآمد هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار احمد بیگدلی با اشاره به برخی خبرپراکنی‌های رسانه های مزدور منطقه ای در خصوص اعزام اجباری نیروهای کادر سپاه به سوریه اظهار کرد: این حرف مثل آن است که در روز روشن عده ای به دنبال خورشید بگردند؛ زمین و زمان می دانند که تعداد داوطلبان ایرانی اعزام به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) چقدر زیاد است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی رسانه های مزدور منطقه ای از شبهه پراکنی در موضوع دفاع از حرم، حمایت و پشتیبانی از گروهک های تکفیری و ایجاد یک فضا و جو مسموم علیه جبهه مقاومت است عنوان کرد: این فلسفه جمهوری اسلامی است که در هر نقطه ای از جهان که مظلومین تحت فشار باشند و از ما درخواست کمک داشته باشند، جمهوری اسلامی به آنها کمک خواهد کرد.

سردار بیگدلی در ادامه با اشاره به اینکه صدام در هشت سال دفاع مقدس، هر کسی را که به جبهه نمی رفت زندانی می کرد گفت: اگر مواضع دشمنان جبهه مقاومت حقیقت داشته باشد، آنها باید قرینه ای برای آن داشته باشند؛ درحالیکه تعداد بسیار بالای داوطلبان دفاع از حرم و مصاحبه های خانواده های شهدای مدافع حرم، کاملا خلاف ادعاهای رسانه های مزدور منطقه را به اثبات می رساند و در حقیقت باید گفت که این ادعاهای مضحک رسانه های وابسته به آل سعود، اصلا ارزش پاسخگویی هم ندارند.

معاون عملیات سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه اساسا شوق شهادت، ایثار و از خودگذشتگی با "بسیج" عجین شده است عنوان کرد: یکی از ویژگی های بسیجی این است که قبل از آنکه فرد به عضویت بسیج درآید، حس ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت طلبی در وی وجود داشته است و وقتیکه در صحنه و فضای تهدیدات قرار می گیرد، داوطلبانه حاضر می شود در هر نقطه ای از جهان فداکاری کند.

وی در پایان با بیان اینکه نمود این امر در بسیج تهران بسیار بارز است خاطرنشان کرد: بسیجیان تهرانی برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم اهل بیت (ع) سرآمد هستند.

میزان

202/201

کد خبر: 686773

وب گردی

وب گردی