رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور: چشم انداز فدراسیون،داشتن جامعه کارگری سالم ، بانشاط و اثربخش است

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری کردستان گفت: چشم اندازی که این فداسیون دنبال می کند داشتن جامعه کارگری سالم، فعال، بانشاط و اثر بخش است. به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، سیدامیر حسینی در مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری کردستان افزود: جامعه کار و تلاش باید به دنبال این باشد که نیروهایش را اثر بخش و بانشاط کند و این مهم با فراهم کردن فضای مناسب برای ورزش کارگران امکان پذیر است.

به گزارش ایسکانیوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدامیر حسینی در مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری کردستان افزود: جامعه کار و تلاش باید به دنبال این باشد که نیروهایش را اثر بخش و بانشاط کند و این مهم با فراهم کردن فضای مناسب برای ورزش کارگران امکان پذیر است.

وی افزود: جامعه کار و تلاش باید به دنبال این باشد که نیروهایش را اثر بخش و بانشاط کند و این مهم با فراهم کردن فضای مناسب برای ورزش کارگران امکان پذیر است.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور با اشاره به اینکه جامعه کار و تلاش کشور بیش از 40 میلیون نفر است اظهار کرد: باید امید و نشاط را در جامعه کارگران و خانواده های آنان تقویت کنیم تا این قشر زحمتکش بهتر و بیشتر بتوانند به فعالیت های خود بپردازند.

وی با بیان اینکه ورزش در روحیه و شادابی قشر کارگر بسیار تاثیر گذار است، اضافه کرد: سال گذشته شورای راهبردی ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه ای تشکیل داد و سندی برای ورزش کارگران تدوین شد که بر اساس آن چشم اندازی برای توسعه ورزش در بین کارگران و ایجاد نشاط و انگیزه برای آنها در نظر گرفته شد.

حسینی اظهار کرد: از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که در بخش سلامت کارهای بسیار خوبی انجام داده است و برای جلوگیری و پیشگیری از افزایش بیماری های روحی، روانی تلاش می کند ورزش را در سطح جامعه به ویژه جامعه کارگری گسترش دهد.

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی ورزش کارگری در اروپا قدمتی 105 ساله دارد اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری در ایران بسیار جوان و کم سابقه است و نیاز به حمایت و همکاری همه مسئولان دارد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: با وجود کم تجربگی و کمبود اعتبارات، در مسابقات جهانی سال گذشته ایتالیا، ورزشکاران توانستند 34 مدال طلا کسب کنند که نشان از توان بالای ورزشکاران کارگر دارد.

حسینی،میزبانی مسابقات ورزشی را در سطح استان و معرفی ورزشکاران پیشکسوت و موفق جامعه کارگری را از جمله عوامل پیشرفت ورزش در بین کارگران دانست.

وی با بیان اینکه ورزش های کارگری در ایران دارای 31 انجمن است افزود: اگر هر انجمن دارای ساختار منظم و فعالی باشد، بی شک موجب گسترش و رونق ورزش کارگری در کشور خواهند شد.
حسینی اضافه کرد: برای کسب نشاط و بهره وری جامعه کارگری باید باشگاه های آماتور تأسیس شود و توسعه فضاهای ورزشی و امکانات رفاهی در دستور کار قرار گیرد.

402/602

کد خبر: 686814

وب گردی

وب گردی