دبیر نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی منصوب شد

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی طی حکمی اسماعیل بنی اردلان را به عنوان دبیرنخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی در متن این حکم آورده است :
با توجه به جایگاه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت های دانشگاهی و سینمایی به موجب این حکم به عنوان دبیر نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال منصوب می شوید .
نظر به اهمیت و مزیت روز افزون پژوهش، امید است برگزاری با شکوه این رویداد علمی پژوهشی، فرصت مغتنمی برای معرفی پژوهش های برتر سینمایی و تقویت ارتباط متقابل دست اندرکاران سینمای ایران و مراکز دانشگاهی و پژوهشی و نیز جهت دهی پژوهش های سینمایی به سمت حل مسائل کلیدی و نیازهای اصلی سینمای ایران را فراهم نماید.
اسماعیل بنی اردلان دارای مدرک دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر ، عضوهیأت علمی دانشگاه هنر تهران و رئیس دانشکده مطالعات نظری هنر است .
وی پیش از این عضو کمیسیون رشته سینما در وزارت آموزش و پرورش ، سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه هنر ، مدیرگروه کارشناسی ارشد فلسفه هنر ، رئیس گروه سینما درفرهنگستان هنر و ... بوده است .
دبیر نخستین جایزه پژوهش سال نگارش مقالات متعدد تخصصی و همچنین تألیف سه عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد.
503502

کد خبر: 686838

وب گردی

وب گردی