کسب دو مدال طلا توسط جانباز بالای 40درصد منطقه شمالشرق

حسن علیمحمدی جانباز "بالای 40 درصد" منطقه شمالشرق با کسب دو مدال طلا در المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، خوش درخشید.

به گزارش ایسکانیوز، سید وحید سیدموسوی با اعلام این خبر گفت: موفقیت این شناگر51ساله در رقابت‌های این دوره که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، باعث ایجاد انگیزه در سایر جانبازان این منطقه شده و مسیر کسب عنوان قهرمانی تیم منطقه شمالشرق را بسیار تسهیل کرد.

رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق اضافه کرد: این همکار ما، یکی از اعضای تیم منتخب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مسابقات پالایش و پخش خواهد بود که امیدواریم بتواند با کمک به سایر اعضای این تیم، عنوان قهرمانی مسابقات جانبازان و معلولان پالایش و پخش را برای این شرکت به ارمغان آورد.

به گفته سیدموسوی، این جانباز پرتلاش منطقه شمالشرق در دو رشته کرال سینه و قورباغه با غلبه بر حریفان خود بر سکوی اول مسابقات المپیاد ورزشی جانبازان و معلولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ایستاد.

شایان ذکر است: حسن علیمحمدی جانباز بالای 40درصد روابط عمومی منطقه شمالشرق، متولد 1344 از شاهرود بوده که در عملیات والفجر8 "آزادسازی فاو" از ناحیه دست راست مجروح شده است. وی پیش از این عنوان قهرمانی کلیه مسابقات شنای جانبازان و معلولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را بدست آورده و در سال‌های گذشته بارها موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات شنای پالایش و پخش و وزارت نفت شده است.

101

کد خبر: 686928

وب گردی

وب گردی