به مناسبت روز جهانی عصای سفید از سارا یوسفی فارغ التحصیل روشن دل رشته کامپیوتر آموزشکده فنی و حرفه ای سما تهران و دانشگاه علم وفرهنگ در مقطع کارشناسی و پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر دعوت به عمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، سارا یوسفی فارغ التحصیل روشن دل رشته کامپیوتر آموزشکده فنی و حرفه ای سما تهران بیان کرد: پرهیز از ناامیدی در مواجهه با سختی های موجود در جامعه از جمله اشتغال مهمترین اصل برای جوانان محسوب می شود.

این دانشجوی فارغ التحصیل آموزشکده سما تهران با اشاره به اینکه می توان با پشتکار به همه جا رسیده است ادامه داد: مسئولان دانشگاه اعلام می داشتند که من نمی توانم ادامه تحصیل بدهم و برایم کار دشواری خواهد بود، ولی من با تلاشی که کردم به همه ثابت کردم که می توانم.معدلم در بدو ورود به دانشگاه کمتر از 16 شد ولی هنگام فارغ التحصیلی معدل بالای 17 را کسب کردم.

یوسفی در ادامه به علاقه خود به رشته کامپیوتر خاطر نشان کرد و گفت: چون درس های خواندنی را زیاد دوست نداشتم رشته علوم انسانی را انتخاب نکردم و در حال حاضر از رشته ام راضی می باشم چون خودم می توانم به تنهایی استقلال شغلی داشته باشم و هم اکنون در شاخه SEO مشغول به فعالیت می باشم.

به جرات می توان از نکات جالب صحبتهای سارا یوسفی بعنوان یک فرد روشن دل به این نکته اشاره کرد که: همه انسانها به نوبه خود دارای نقص هایی هستند و با ور نمی کنم کسی بدون نقص باشد.

سارا یوسفی از تمامی مسولین خواست ضمن یاری رسانی به افراد روشن دل ، به آنها فرصت بدهند تا بتوانند استعدادها و توانمندهای خود را به نمایش گذارند.

101

کد خبر: 686940

وب گردی

وب گردی