چاپ کتاب «ناتوانی در کنترل ادرار، پرسش ها و پاسخ های رایج» از سوی معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی

کتاب «ناتوانی در کنترل ادرار، پرسش ها و پاسخ های رایج» از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد علوم دارویی، به تلاش دکتر مهدی رجبی، فرشته شفیق و سپیده حسنلو، با هدف آگاه سازی مردم و دانشجویان از این بیماری و راه های درمانی آن، منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی رجبی، در این باره بیان کرد: این کتاب اطلاعاتی پایه ای راجع به بیماری و مشخصه های بیماری به زبان ساده، راه های درمانی، داروها و عوارض جانبی و نحوه درست استفاده داروها در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

عضو هیات علمی واحد علوم دارویی افزود: این مشکل در خانم ها رایج تر بوده، در کودکان بصورت شب ادراری و در آقایان بدلیل مشکلات پروستات با افزایش سن رایج است و از آنجایی که غالبا افراد این مشکل را به راحتی با پزشک خود مطرح نمیکنند، این کتاب اطلاعات کلی در اختیار افراد قرار میدهد که بدانند راه های درمانی ساده ای برای این مشکل وجود دارد .

وی همچنین اضافه کرد: در این کتاب، توضیحات مربوط به هر بخش بصورت پرسش و پاسخ تنظیم شده است، شامل هشتاد سوال سوال رایج که در دنیا راجع به این بیماری توسط بیماران مطرح است و سعی شده که با دادن رفرنس های معتبر به این سوالات پاسخ داده شود.

101

کد خبر: 686957

وب گردی

وب گردی