تدوین آیین‌نامه نظارت بر عملکرد و گفتار اعضای شورای شهر تهران

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از فقدان آیین‌نامه نظارتی بر عملکرد و رفتار اعضای شورای شهر گلایه کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه دویست‌و نود و هشتم علنی شورای شهر تهران با انتقاد از مصاحبه و بیانات برخی از اعضای شورای شهر تهران گفت: برخی از دوستان از فیلتر شدن خبرهایشان گلایه می‌کنند، اما آنها با رسانه‌ها مصاحبه کرده و می‌گویند که رای دادن اعضای شورا به برخی مصوبات خیانت است و در بسیاری از دانشگاه‌ها و مصاحبه‌هایشان مواردی از خیانت و... می‌گویند.

او با بیان اینکه فقدان یک آیین‌نامه نظارتی در عملکرد اعضای شورای شهر تهران در تمام حوزه‌ها اعم از مالی، رفتار و... احساس می‌شود، گفت: اعضای شورای شهر تهران باید بدانند که در مورد چه مسائلی و با چه نگرش و ابعادی می‌توانند صحبت کنند.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به مصاحبه‌های اخیر تعدادی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ما با بزرگواری صبوری می‌کنیم، اما متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر تهران تهمت و افترا می‌زنند و بعد می‌گویند این بیانات تضارب آرا است که باید بگویم این رفتارهای پوپولیستی خلاف است.

دنیامالی با بیان اینکه 17 سال از عمر شورا می‌گذرد، اما جای خالی یک آیین‌نامه نظارتی برای اعضا دیده می‌شود، گفت: باید محدوده اظهارات اعضا مشخص شود.

704

کد خبر: 687122

وب گردی

وب گردی