چادر واقع در مسیل اتوبان امام علی، پاتوق استعمال مواد است/عکس

سازمان خدمات اجتماعی شهردای تهران اعلام کرد: چادری که گمان می‌رفت محل کارتن‌خوابی یک زوج در مسیل اتوبان امام علی بوده، در واقع « پاتوق استعمال مواد مخدر معتادان بومی» بوده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، در مطلب ارسالی از سازمان خدمات شهری که در پی‌گیری عکس ارسالی یکی از مخاطبان کانال ایسنا مبنی بر حضور یک زوج کارتن‌خواب در حاشیه مسیل میان بزرگراه امام علی(ع)، منتشر شده ، آمده است که با هماهنگی صورت‌گرفته، برای ساماندهی این زوج، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، پس از اطلاع از این خبر، دو گروه از عوامل سازمان را به صورت شبانه‌روزی در محل مذکور که حوالی خیابان کرمان جنوبی بوده مستقر کردند.

در این مطلب آمده است :عملیات شناسایی نشان داد که مکان مذکور واقع در مسیل، محل خرید و فروش و پاتوق استعمال مواد مخدر معتادین بومی بوده و هیچ خانواده‌ای در آن سکونت ندارد. طی عملیات پاکسازی که توسط عوامل سازمان خدمات اجتماعی انجام شد، این محل از معتادین متجاهر پاک سازی و بقایای موجود در محل امحاء شد، همچنین مصرف‌کنندگان مواد مخدر نیز به مراکز بهاران سازمان خدمات اجتماعی منتقل شدند تا مراحل بازپروری را طی کنند.

همچنین رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، با استقبال از نکته سنجی شهروندان، درباره سوژه‌هایی از این قبیل، اعلام داشت که با توجه به نزدیک‌شدن فصل سرما، سازمان خدمات اجتماعی تمام توان خود را برای ساماندهی اقشار آسیب‌دیده‌ی اجتماعی، حمایت و اسکان این افراد به کار خواهد گرفت.

704

کد خبر: 687134

وب گردی

وب گردی