«پدینگتون ۲»  کلید خورد

فیلم «پدینگتون ۲» از سینمای بریتانیا با حضور هیو گرانت و برندان گلیسون ساخته می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اسکرین دیلی، با شروع عکاسی رسمی برای ساخت ادامه‌ای بر «پدینگتون» کار ساخت این فیلم رسما کلید خورد، چون فیلم باید طبق برنامه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ در بریتانیا اکران شود.

در همین حال هیو گرانت و برندان گلیسون تایید کردند که دو نقش اصلی این قسمت از فیلم را برعهده دارند.

گرانت در این فیلم در نقش منفی اصلی به نام فونیکس بوخانان ظاهر می‌شود که سابقا به عنوان یک افسانه بازیگری مطرح بوده و ستاره او در این سال‌ها افول کرده است. گلیسون نیز در ادامه «پدینگتون» در نقش مک‌گینتی یک فرد بسیار قدرتمند بازی کرده که به متحد پدینگتون بدل می‌شود.

در این قسمت به نظر می‌رسد که خرس پدینگتون با خوشحالی در کنار خانواده براون زندگی می کند و به عنوان عضوی از خانواده آنها پذیرفته شده است و در همین حال در جستجوی عمه لوسی عزیزش است که باید ۱۰۰ سالگی‌اش جشن گرفته شود.

سینمای بریتانیا به موفقیت این فیلم در باکس آفیس بسیار امید بسته و پل کینگ به عنوان نویسنده و کارگردان با قسمت دوم فیلم بازگشته است. سیمون فارنابی بازیگر-نویسنده نیز در نوشتن فیلمنامه با کینگ همراهی کرده است.

به جز دو بازیگر اصلی این قسمت، بازیگران قسمت اول از جمله نیکول کیدمن و سالی هاوکینز نیز در این قسمت حضور دارند. در قسمت نخست پل کینگ کارگردانی فیلم را انجام داد و خودش فیلمنامه را نوشت و نیکول کیدمن، هیو بونوویل، سالی هاوکینز، جولی والترز، جیم برادبنت و پیتر کاپالدی بازیگران آن بودند.

شخصیت اصلی این فیلم که بر اساس کتاب محبوب کودکان نوشته مایکل باند ساخته می‌شود، خرس پدینگتون یک شخصیت خیالی است که در کریسمس ۱۹۵۶ خلق شده است. این خرس اسباب ‌بازی که یک کلاه بزرگ و پالتوی گشاد بر تن دارد، در سال ۱۹۷۵ برای نخستین بار در تلویزیون و در یک مجموعهٔ عروسکی انگلیسی ظاهر شد.

به جز خرس پدینگتون که عروسکی کامپیوتری است، دیگر شخصیت های فیلم انسان هستند. جیم برودبنت در نقش آقای گروبر، جولی والترز به عنوان خانم برد خانه دار و هیو بانویل و سالی هاکینز در نقش خانم و آقای براون ظاهر می شوند.

تایخ اکران این فیلم ۱۰ نوامبر در بریتانیا، ۶ دسامبر در فرانسه، ۷ دسامبر در آلمان و ۲۶ دسامبر در استرالیا و نیوزیلند تعیین شده است.

قسمت اول این فیلم در باکس آفیس عالی درخشید و ۲۷۰ میلیون دلار فروش کرد و به عنوان پرفروش ترین فیلم کمپانی سازنده‌اش یعنی «استودیوکانال» در تاریخ آن بدل شد.

منبع : مهر

705502

کد خبر: 687246

وب گردی

وب گردی