نمایشگاه آثار آبستره در گالری ایده

غزل امینی، 20 نقاشی برگزیده خود را که در سبک آبستره خلق شده‌اند، در گالری ایده به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی موسسه فرهنگی-هنری ایده، غزل امینی درباره نمایش آثارش در قالب یک نمایشگاه انفرادی، گفت: «در این نماشگاه، 20 قطعه از آثار من که در ابعاد مختلف هستند، به نمایش در خواهد آمد. بخشی از این آثار در ابعاد یک متر در یک متر هستند و برخی در ابعاد کوچک‌تر.»

وی همچنین درباره تکنیکی که در خلق این نقاشی‌ها به کار گرفته توضیح داد: «در این آثار از تکنیک‌های کولاژ و تکنیک حجم‌دادن به آثار استفاده کرده‌ام. همچنین با توجه به اینکه شاعر هستم، در برخی از این آثار، شعرهایی را به شکل موتیف مورد استفاده قرار داده‌ام.»

این هنرمند ضمن بیان این مطلب که سطرهای به کار گرفته شده، کامل نیستند و تنها بریده‌هایی از شعرهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ادامه داد: «سطرها در نقاشی‌های من، به صورت محو نقش بسته‌اند؛ ضمن اینکه نمی‌توان آن‌ها را خط-نقاشی دانست.»

امینی که فارغ‌التحصیل رشته گرافیک است، درباره وجه اشتراک این مجموعه گفت: «نقاشی‌های این مجموعه، در سبک آبستره بوده، بنابر این انتزاعی و برگرفته از تخیل من هستند. البته عواطف و احساسات من نیز در آن‌ها نمود دارد و همانطور که گفتم وجه شاعرانگی من.»

نمایشگاه آثار آبستری غزل امینی، هشتاد و چهارمین نمایشگاهی است که در گالری ایده بر پا می‌شود و از جمله برنامه‌های پیشین این گالری، می‌توان به نمایشگاه تصویر‌سازی جشنواره امید، نمایشگاه پوسترهای مارکوس وایزبک و نمایشگاه آثار حسین محجوبی اشاره کرد.

آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار آبستره غزل امینی، جمعه 30 مهرماه در گالری ایده به آدرس خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند شمالی، کوچه 18 برگزار می‌شود و این نمایشگاه، تا 6 آبان‌ماه، همه روزه از ساعت 15 الی 20 دایر است.

502502

کد خبر: 687266

وب گردی

وب گردی