دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری اعلام کرد: تمرکز برنامه های هفته پژوهش و فناوری سال جاری بر فناوری است

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: تمرکز برنامه های هفته پژوهش و فناوری  سال جاری بر فناوری و نمایش محصولات با فناوری بالا و کاملا جدید  است .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جلال بختیاری در جمع دبیران مناطق ده گانه پژوهش و فناوری کشور اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، در کلیه برنامه های هفته پژوهش و فناوری شاهد ارتقای کیفیّت خواهیم بود و حداقل ارتقای کیفیّت نسبت به سال گذشته 20 درصد تعیین شده است.

وی افزود: از جمله برنامه های جدید هفته پژوهش و فناوری سال جاری حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان اروپایی و آسیایی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری است تا امکان مقایسه محصولات دانش بنیان داخلی و تبادل نظر بین فناورران و متخصصان ایرانی و خارجی فراهم شود.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم گفت: اختصاص فضای مستقلی برای سرمایه گذاری فناوری ، بورس ایده و عقد قرارددادهای تجاری در محل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری پیش بینی شده است.

دکتر بختیاری با تاکید بر اینکه رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری توسط مسئولین محدود به محصولات با کیفیّت بالا و ویژه خواهد بود گفت: با همه دستگاههای اجرایی و مسئولان استانی برای حضور موثرتر در برنامه های هفته پژوهش و فناوری هماهنگی شده است.

گفتنی است هفته پژوهش و فناوری از تاریخ 22 /9/95 آذرماه تا 28/9/95 آذرماه برگزار می شود ، همچنین هفته پژوهش و فناوری استانها از تاریخ 14/9/95 شروع می شود.

101/107

کد خبر: 687340

وب گردی

وب گردی