ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ماه ادامه دارد

دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران گفت:   ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ماه ادامه دارد و مالکان فناوری می توانند برای حضور در فن بازار این نمایشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش ایسکانیوز،دبیر فن بازار جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تا 20 آبان ماه ادامه دارد و مالکان فناوری می توانند محصولات خودرا از طریق سامانه ارزیابی فناوری ایران(سافا) به نشانی www.irantechhub.ir برای حضور در فن بازار این نمایشگاه ثبت نام کنند.

دکتر مجید متقی طلب در نشست مشترک مسئولان ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دبیران مناطق ده گانه پژوهش و فناوری کشور اظهار داشت: تنها محصولاتی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امکان حضور خواهند داشت که در سامانه سافا ثبت نام کرده و مراحل داوری را طی کرده باشند.

وی تاکید کرد: پس از ثبت نام محصولات فناوری در سامانه سافا ، اطلاعات تکمیل شده توسط متقاضیان، عینا در اختیار داوران گذاشته می شود تا ارزیابی نهایی را انجام دهند و مسئولان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری دخالتی در تعیین سطح محصولات ندارند.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری تاکید کرد: سامانه ارزیابی فناوری ایران(سافا) براساس استانداردهای مراکز علمی معتبر دنیا طراحی شده است و سطح امادگی محصولات دانش بنیان را از نظر میزان آمادگی تجاری شدن و ارائه به بازار ارزیابی می کند و پس از ارزیابی در این سامانه، یک گواهی و تاییدیه معتبر از طرف وزارت علوم در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در خصوص برنامه های سال جاری فن بازار جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد غرفه نمایش محصولات کشورهای اروپایی و آسیایی، برگزاری تورهای علمی بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاهها و ارائه نیازهای پژوهشی تمام دستگاههای اجرایی کشور از جمله این برنامه ها در هفته پژوهش و فناوری است.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از تاریخ 24 تا 28 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

​108/107

کد خبر: 687357

وب گردی

وب گردی