دستگیری سوسمار سمی  در شرق تهران/ سوسمار با  آبمیوه‌ آلوده مسافران را مسموم می کرد

فردی ملقب به «سوسمار سمی» که با استفاده از آبمیوه و آب معدنی‌های حاوی داروهای خواب آور به بیهوش کردن سرنشینان خودروها و سرقت از آن‌ها اقدام می‌کرد، در شرق تهران دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس در تشریح جزئیات این پرونده گفت: حسب گزارش‌های واصله و شکایات مردمی، این شخص در قالب مسافر سوار خودرو شده و راننده یا سرنشینان را به نوشیدن آب معدنی و آب میوه مسموم دعوت می‌کرد.

اوافزود: سرنشینان خودرو چند دقیقه بعد از نوشیدن آب معدنی یا آبمیوه بیهوش می‌شدند و پس از آن این فرد به سرقت پول و طلا و اموال افراد اقدام می‌کرد.

فتاحی اضافه کرد: این افراد که پس از دو ساعت به هوش می‌آمدند تازه متوجه موضوع می شدند، یک نفر از این مسافران نیز به دلیل مصرف این آبمیوه‌های آلوده به کما رفته و طی چند روز گذشته از کما خارج شده است.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: نهایتا پس از انجام تحقیقات بی سابقه قضایی و پلیسی و برنامه ریزی‌های منسجم این فرد در شرق تهران شناسایی و دستگیر شد.

فتاحی ادامه داد: تاکنون هفت نفر شاکی ظرف 2 روز گذشته به دادسرای پردیس مراجعه کرده‌اند و پیش بینی می‌شود که تعداد شکات افزایش یابد.

او از اشخاصی که در شرق تهران، دماوند و فیروزکوه با این شیوه اموالشان به سرقت رفته است خواست تا جهت شناسایی متهم دستگیر شده به دادسرای عمومی وانقلاب پردیس مراجعه کنند.

105105

کد خبر: 687359

وب گردی

وب گردی