تعویق سفر رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس هلند به تهران

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل از به تعویق افتادن سفر رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس هلند به تهران خبر داد و گفت: با توجه توافق به عمل آمده، قرار شده است که این سفر در تاریخ دیگری انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل برنامه های کاری دو طرف را علت تعویق این سفر عنوان کرد و افزود: بر اساس توافق به عمل آمده قرار شد که این سفر در تاریخ دیگری که متعاقبا مورد توافق قرار خواهد گرفت انجام شود.
سفر رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس هلند به تهران قرار بود در اوایل هفته آینده انجام شود.
به گزارش خانه ملت، امیرعبداللهیان اظهار امیدواری کرد با در نظر گرفتن تشکیل گروه دوستی پارلمانی با هلند در مجلس شورای اسلامی و تشکیل گروه مشابه در مجلس هلند این دو گروه بتوانند با همکاری مشترک در جهت ارتقای روابط پارلمانی فی ما بین تلاش لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان روز گذشته در دیدار «سوزانا ترستال» سفیر هلند در تهران بر لزوم تبادل هیات سیاسی و پارلمانی میان دو کشور تاکید کرد و سفر رئیس کمیسیون سیاست خارجی هلند به تهران را مهم ارزیابی کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل خاطرنشان کرد:رایزنی و دیدارهای مستمر میان مقامات عالی رتبه می تواند روند توسعه روابط را شتاب بخشد.
به گفته امیرعبداللهیان گروه های دوستی پارلمانی تهران و لاهه در مجلس شورای اسلامی تشکیل و آغاز به کار خواهند کرد.

201/201

کد خبر: 687397

وب گردی

وب گردی