وداع  استادان ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  با دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور کرج

حاشیه این وداع شور انگیز ، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با طبخ ده دیگ حلیم نذری و توزیع بین عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) و تشیع کنندگان آن دو شهید گمنام ، معجزه اخلاص و عشق به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای والا مقام را به نمایش گذاشتند.

به گزارش علی بختیار خبرنگار ایسکانیوز ، مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با هفتمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امروز سه شنبه 27 مهرماه از مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد. در این مراسم معنوی مسئولین، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اجتماع بزرگ تشیع کنندگان به بدرقه این شهیدان گمنام از مقابل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تا آرامگاه ابدیشان در دانشگاه پیام نور شتافتند.

دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، معاونین و جمعی از مسئولین ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد کرج نیز با حضور در این مراسم معنوی ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر اهمیت پایمردی بر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عالی مقام انقلاب را یادآور شدند.

لازم به ذکر است که سوگواران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حالی به همراه سایر اقشار ملت شهیدپرور کرج در در این مراسم حضور یافتند که ابتدا با حضور بر مرقد مطهر 5 شهید گمنام آرمیده در جوار مسجد پیامبر اعظم(ص) واحد کرج با نثار فاتحه و شاخه های گل با این شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند.

در حاشیه این وداع شور انگیز ، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با طبخ ده دیگ حلیم نذری و توزیع بین عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) و تشییع کنندگان آن دو شهید گمنام ، معجزه اخلاص و عشق به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای والا مقام را به نمایش گذاشتند.

کد خبر: 687416

وب گردی

وب گردی