برگزاری اختتامیه جایزه عکاسی مجله شهرکتاب

با پایان یافتن اولین دوره جایزه عکاسی مجله شهرکتاب، جمعه 30 مهرماه، نفرات برتر معرفی و تقدیر می‌شوند. این مراسم با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و نفرات برتر در بخش‌های چهارگانه جایزه عکاسی مجله شهرکتاب نفرات مشخص می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهر کتاب، در اولین دوره جایزه عکاسی مجله شهرکتاب عکاسانی از سراسر کشور در چهار بخشِ عکاسی هنری (تک‌عکس و مجموعه عکس) و عکاسی مستند (تک‌عکس و مجموعه عکس) به رقابت پرداختند.

پس از سه مرحله داوری با حضور داوران ایرانی و خارجی 18مجموعه در بخش‌های مستند و هنری و 38 فریم عکس در بخش تک‌عکس مستند و هنری از بین بیش از 5000 فریم عکس در نمایشگاه آثار برگزیده در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نمایشگاهی از آثار راه‌یافتگان به مرحله‌ نهایی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ مهرماه ۹۵ در گالری طراحان آزاد به آدرس میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره 5 برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ۱۸۳ فریم عکس از بخش‌های چهارگانه: عکاسی هنری (تک‌عکس و مجموعه) و عکاسی مستند (تک‌عکس و مجموعه) به نمایش گذاشته می‌شود که در بخش عکاسی هنری، ۹ مجموعه و ۱۹ تک عکس و در بخش عکاسی مستند نیز ۹ مجموعه و ۱۹ تک عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

علاقه مندان برای شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین دوره جایزه عکاسی مجله شهرکتاب روز جمعه ۳۰ مهرماه سال جاری از ساعت 17:30 می‌توانند به «خانه‌ی اندیشمندان علوم انسانی» به نشانی تهران، خیابان نجات‌الهی، نبش خیابان ورشو مراجعه کنند.

502502

کد خبر: 687504

وب گردی

وب گردی