حجت الاسلام صدیقی: آیت الله مهدوی کنی ثابت قدم، پرچمدار و مرزبان انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام صدیقی: آیت الله مهدوی کنی ثابت قدم، پرچمدار و مرزبان انقلاب اسلامی بود

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت آیت الله مهدوی کنی که در محل حوزه علمیه مروی برگزار شد، افزود: آیت الله مهدوی کنی در جهت ستایش درست و انقلاب ناب حرکت می کرد و در ولایت مداری و سیاست دینی یک آینه زلال و شفاف بود.

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی یک عالم جامع بود، یادآور شد: اسلام یک دین جامع یعنی دین زندگی، اقتصاد، فرهنگ، استبارستیزی و طاغوت ستیزی است که همه این موارد حول محور اخلاص جلو می رود و آیت الله مهدوی کنی این اخلاص را داشت.
امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: امروز دشمن با ما می جنگد ولی ما در جنگ نظامی با صبر و مجاهدت نصرت الهی را به رای العین دیدیم و جنگ نظامی نتوانست انقلاب و نظام ما را سرنگون کند.
صدیقی افزود: امروز برخی می گویند اگر این سازش و توافق را نکرده بودیم جنگ نظامی قطعی بود، اصلا این نوع فرهنگ سازی تغییر هویت انقلابی گری است چرا انسان باید به گونه ای القا کند که ما به خاطر جنگ کوتاه آمدیم.
وی ادامه داد: اگر بنا بود این چنین باشد از اول باید انقلاب را کنار می گذاشتیم، این خلاف اسلام و رویه اهب بیت (ع) است.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ما در جنگ نظامی ضرر نکردیم و پیروز شدیم،این جنگ به ما قدرت بخشید و باعث سرافراز ما شد و جوانان ما را با فرهنگ شهادت و مبارزه و انقلاب آشنا و دین ما را بیمه کرد.
صدیقی افزود: در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، جنگ فرهنگی از همه مهتر است که جنگ فرهنگی جنگ فکرب، اخلاقی و جنگ فساد با صلاح محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، وی همچنین اظهارداشت: اگر امروز شیطان بزرگ پیروزی داشته باشد در میدان جنگ فرهنگی است یعنی رضایل اخلاقی در ما ایجاد و ارزش ها را به ضد ارزش مبدل سازد و کاری کند که تشریفات و تجملات در حوزه علمیه رواج پیدا کند.

202/201

کد خبر: 687602

وب گردی

وب گردی