میان‌رده‌ باکلاس؛ Honor 6X رسما معرفی شد

شرکت Honor در کنار معرفی تبلت و ساعت هوشمند گوشی Honor 6X را معرفی کرد. محصولی میان‌رده با قیمت مناسب که برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، این محصول یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۵ مجهز شده است. همچنین این محصول در دو مدل راهی بازار می‌شود که ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. البته به وسیله کارت حافظه می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. البته محل قرار گرفتن کارت حافظه به شکل هیبریدی ساخته شده و می‌توان از آن به عنوان جایگاه سیم‌کارت دوم هم استفاده کرد.

گوشی Honor 6X از ساختار دوربین دوتایی در پشت بهره می‌برد. دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که به فلش LED مجهز شده‌اند. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است. گوشی جدید شرکت Honor با اندروید ۶٫۰ و رابط کاربری EUI 4.1 راهی بازار خواهد شد. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت دارد که در زیر دوربین پشت قرار گرفته است. باتری آن هم ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

قیمت مدل پایه‌ی این محصول که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد ۱۴۸ دلار خواهد بود. قیمت گران‌ترین مدل این گوشی هم که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد ۲۳۸ دلار اعلام شده.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی راهی بازار می‌شود؛ اما قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین محصولات موجود در بازار خواهد بود که قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت.

منبع: دیجی کالا

108

کد خبر: 687630

وب گردی

وب گردی